Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Καλωσόρισμα! - welcome!


Σας καλωσορίζω στην ανανεωμένη, αισθητικά και όχι μόνο (θέλω να πιστεύω) σελίδα, του εδώ, προσωπικού ιστολογίου.
Ταπεινά, ευχαριστώ όλους εσάς που μου κάνετε την τιμή και επισκέπτεστε καθημερινά την σελίδα, όπου καθαρά, ναι μεν είναι προσωπική σας επιλογή, αλλά και παράλληλα η θεματολογία του ιστολογίου είναι τέτοια, που σας κάνει να επανέρχεστε, τουλάχιστον αυτό αντιλαμβάνομαι.
Με τις όποιες δυνάμεις διαθέτω, θα προσπαθήσω να συνεχίσω, με τον ίδιο πάντα σκοπό.
Πέρα από την ενημέρωση αλλά και την προσεκτική επιλογή των θεμάτων των αναδημοσιευμένων άρθρων θα συνεχίσω να προβάλω τα προβλήματα τα του τόπου μου ΚΑΙ που προσπαθώ να μεταφέρω προς τα «έξω», αλλά και κατ` επέκταση ΚΑΙ του τουρισμού, που θέλω να πιστεύω ότι σκιάζομαι, αλλά και γενικότερα για το μέλλον του τόπου, όπου έτυχε να είμαι περαστικός και που τον έχω δανειστεί και εγώ, από τις μελλοντικές γενιές.
Μέσα από τούτο το εργαλείο, έχω την τύχη να γνωρίσω (εικονικά και μη) κάποιους ανθρώπους, που πιστεύω ότι έχω επικοινωνήσει και πέρα από την διαφορετικότητα απόψεων ίσως και ιδεών, υπάρχει πραγματική επικοινωνία, αυτό που έχουμε χάσει στην «πραγματική» ζωή… εκεί έξω.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους/ες για την μέχρι τώρα πορεία και βοήθεια, σε τούτο το εικονικό ταξίδι του διαδυκτίου.

1 σχόλιο:

Κακες Παρεες είπε...

Καλημερα!!
Καλες αναρτησεις να εχεις!!!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails