Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αντί για τίτλο ΤΕΛΟΥΣ!


Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους χιλιάδες επισκέπτες, όπου με τίμησαν για τους 34 μήνες λειτουργίας ετούτο εδώ του blog!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στους εκατοντάδες φίλους, ανώνυμους και επώνυμους bloggers για την προώθηση και αναδημοσίευση από μέρους τους άρθρων του blog και που χωρίς την δική τους βοήθεια δεν θα είχα αξιωθεί να βρεθώ ανάμεσα στα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα και καταξιωμένα blogs.

Ιδιαίτερα τους φίλους bloggers, όπου με βοήθησαν κατά καιρούς, χωρίς ιδιοτέλεια, ώστε να μπορώ να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα παρουσίας της σελίδας.

Εμπειρίες πρωτόγνωρες για μένα, παρουσία σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι λόγω blog εκ μέρους μου, αλλά και σχετικές αναφορές του blog από το αγαπημένο 2ο πρόγραμμα της ΕΡΑ, αλλά και από εφημερίδες όπως κάποιο ένθετο της «Ελευθεροτυπίας» νομίζω με τιμούν ιδιαίτερα.
Πέρα από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων – απόψεων, όπου κατά την ταπεινή μου γνώμη θεώρησα ότι αξίζουν την προσοχή μας, προσπάθησα να αναδείξω τα τοπικά προβλήματα του τόπου μου, αλλά και του τουρισμού, (όπου είναι άμεσα εξαρτώμενος), άλλοτε με έντονο ύφος (ας με συμπαθάτε για αυτό) και άλλοτε με ήπιο.

Σε αυτό το ταξίδι των 34 μηνών, δεν ξέρω τελικά αν κατάφερα κάτι, αλλά ένα είναι σίγουρο, το ότι πέρασα καλά, έμαθα πολλά, γνώρισα απίθανους και έξοχους ανθρώπους (bloggers και μη).

Σε αυτό το υπέροχο ταξίδι, περιπλανήθηκα, προβληματίστηκα, ωρίμασα σαν οντότητα (τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω), εμπλούτισα τις φτωχές γνώσεις μου, μερικές φορές συγκρούστηκα με συμφέροντα, κάποιοι με χαρακτήρισαν, με έκριναν αρνητικά, δέχτηκα «κτυπήματα», συνέχισα όμως, γιατί πάντα είχα γνώμονα το κοινό συμφέρον του τόπου μου.
Ευτυχώς όμως υπήρξαν και αυτοί (ελάχιστοι μεν), όπου με ενθάρρυναν.

Ένα πράγμα δεν κατόρθωσα και το έχω μεράκι, μία συνάντηση bloggers, από την Κρήτη τουλάχιστον, αφού για την υπόλοιπη Ελλάδα, λόγω απόστασης, μου είναι μη εφικτό.
Στην «μπλογκόσφαιρα» - «μπλογκογειτονιά» θα προσπαθήσω «αθόρυβα» και όποτε μου είναι εφικτό να είμαι εκεί και να παρακολουθώ τα όσα συμβαίνουν.

Εύχομαι τέλος να βρούμε τον δρόμο μας και σαν τόπος και σαν λαός, μέσα από τις αξίες που έχουμε παραμερίσει, για ένα ανθρώπινο μέλλον με αξιοπρέπεια και προοπτική για τις επόμενες γενιές.

Ευχαριστώ και πάλι.

Θα παρακαλούσα κάποιους φίλους bloggers να σταματήσουν να «βομβαρδίζουν» τα εισερχόμενα με spam mails, το θεωρώ πλέον ανώφελο.

Η σελίδα θα παραμείνει ανοικτή…… ποτέ δεν ξέρει κανείς, αλλά και για λόγους που οι φίλοι bloggers νομίζω ότι αντιλαμβάνονται.

Εννοείτε ότι με κάποιους φίλους, έτσι θέλω να πιστεύω άλλωστε, ότι δεν θα χαθούμε.

Αν μου επιτρέπεται θα ήθελα να κλείσω "ΚΑΠΩΣ...ΕΤΣΙ":

Το φθινόπωρο φέτος άργησε και ο ήλιος ήταν τρυφερός μαζί μας.
Και αυτό το χειμώνα θα μείνω πάλι εδώ κάτω, έρημος.
Κάνω βόλτες το απόγευμα στην άδεια παραλία, βλέπω τα κλειστά μαγαζιά με τα στόργια κατεβασμένα και σκέφτομαι πως, κάπως έτσι, γυρίζω στο χειμώνα μου δεμένος πισθάγκωνα, με τη βεβαιότητα του ίδιου του θανάτου μου.
Αγγίζω μόνο τα σημάδια πως κάποτε υπήρξα στα αχρησιμοποίητα υλικά που ο θάνατος περιφρονεί, φωτογραφίες, ενθύμια, επιστολές, σαν τη ζάχαρη που δεν προφταίνει να λιώσει στον καφέ μου και ισορροπεί, αμφίβολα, στο χείλος του φλυτζανιού.
Διακρίνω πλέον καθαρά αυτόν που με σαρκάζει, βρίσκω το πρόσωπο του κάθε μέρα, να μου μοιάζει περισσότερο.
Δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε πάντα με σπάταλη παραφορά μέσα στις παραθαλάσσιες τουριστικές κωμοπόλεις.
Αξίζει να παραμείνουμε καμιά φορά σ αυτές, να δούμε την μελλοντική τους ερήμωση σ αυτή τη πρόβα του Νοέμβρη.
Για να βεβαιωθούμε, κάποτε, πως οτι διαρκεί βιάζοντας τον καιρό, καταστρέφει αλόγιστα την ομορφιά με αντίτιμο λίγες φτηνές αναβολές.
Δεν θέλω να μελαγχολήσεις, ζήσαμε ωραία επειδή ποτέ δεν σε κράτησα τελειωτικά, επειδή έπρεπε να σε κερδίζω κάθε μέρα, όπως κερδίζει το κύμα ο άνεμος, όπως κερδίζει τον ήλιο η βροχή, έτσι όπως το τέλος που έρχεται....κέρδισε και κρατάει στα χέρια του κάποια κρυφή αρχή που αγνοούμε.

44 σχόλια:

Αιγιαλός είπε...

Adios Amigos!

humanity είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΛΑ,ΑΥΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ!....
Η BLOGO-ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ ...ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ "ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙΑ¨"..

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΟΥ..

Το ιστολόγιο του Σέρβιαnet είπε...

Η αλήθεια είναι ότι είχα ψιλιαστεί κάτι, αφού για μέρες είχα να δω νέα σου ανάρτηση.
Ειλικρινά λυπάμαι, αλλά σέβομαι τους λόγους που σε οδήγησαν στην απόφασή σου.
Πάντως, για να πω την αλήθεια, δεν είναι και η καταλληλότερη εποχή για "αποσύρσεις" δυνατών φωνών.
Καλή αγωνιστική συνέχεια και καλή ...επάνοδο

Roadartist είπε...

..εύχομαι να επιστρέψεις!

Conko είπε...

Ευχαριστούμε για όλα και σε περιμένουμε πίσω σύντομα!

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

...στο επανειδείν ,
κύριε μάνο μας..,
στο επανειδειν..!

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη φορά που σχολιάζουμε στo blog σου είναι αυτή!

Ελπίζουμε στην εύρεση της Ιθάκης σου και γιατί όχι και στην επιστροφή σου!

Βάσσια είπε...

Κι η δική μου "blog-αγκαλιά" θα μείνει ανοιχτή και θα περιμένει την επιστροφή σου.

Τιμή μου και χαρά μου η γνωριμία μας εδώ Μάνο κι ελπίζω σε καλύτερες μέρες και για σένα αλλά και για όλους μας.

Καλές γιορτές να έχεις φίλε μου.
Ομόρφυνες το χώρο!

:-)

Unknown είπε...

έλα τώρα ...ε! αφού το θες Καλή αντάμωση!

Unknown είπε...

καλή αντάμωση!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Μάνο σεβαστή η απόφασή σου.Εσύ και η σελίδα σου είσασταν μια ξεχωριστή γωνιά στο διαδίκτυο,χάρηκα που διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας.
Να είσαι πάντα καλά και να περνάς όμορφα.Καλά Χριστούγεννα.
Επιθυμώ κι εύχομαι εις το επανειδείν!

Sophia Kollia είπε...

Κρίμα...Φαντάζομαι ότι οι λόγοι είναι σοβαροί.
Καλό Χειμώνα.

Unknown είπε...

Ε.εεεεε, ετσι την κανεις;;;
Θυμησου, υπηρξες ο πρωτος που με καλοδεχθηκε........φιλε θα τα ξαναπουμε επειδη σιγουρα δεν θα μας ξεχασεις.
Εγω παντως οχι!!!!
Περιμενω νεα σου.Τωρα μου την κανεις που κατεβαινω στα Χανια;;;;

pentanostimi είπε...

Mάνο μου δεν ξερω τι συμβαίνει,μονο πως κάτι λείπει απο τη βόλτα μου στα μπλογκς
δεν σου στέλνω ''σπαμ''το σεβομαι
αν θελεις επικοινώνησε μαζί μου
φιλια

Iptamenos Ollandos είπε...

Κουράγιο και δύναμη σε ότι κι αν κάνεις. Ας είναι διάλειμμα...

EleftheRita είπε...

Εγώ θα πω μόνο να συνεχίσεις να κάνεις με επιτυχία ό,τι καταπιάνεσαι! Σου εύχομαι προσωπική ευτυχία και ίσως τελικά γνωριστούμε και από κοντά μιας κ είμαστε κοντοχωριανοί :):)

liana είπε...

Γιατί...!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Με τίποτα δεν πιστεύω φίλτατε μου Κρητικέ και αγαπητέ συμπλόγκερ ότι παραιτείσαι...θα μένω πάντα με την εντύπωση ότι θα συναντηθούμε γρήγορα και αγωνιστικά στα περβόλια μεσ τους ανθισμένους κήπους,και εκεί θα στήσουμε χορό..ίσως να φέρουμε και την άνοιξη που άργησε πολύ στα χρόνια μας..και μάλλον μας ξέχασε,Εμείς όμως δεν την ξεχνούμε και την επιδιώκουμε με νύχια και δόντια!!!..Θα σε περιμένω στο ραντεβού,όπως λέει και το τραγούδι του 'Νεκρού Αδερφού"....

Left Liberal Synthesis είπε...

θα μας λείψεις "εργατικό μελίσσι" της Κρήτης.
Ελπίζω όμως μόνο προσωρινά και ελπίζω οι λόγοι της διακοπής να μη είναι σοβαροί.
Καλή συνέχεια

tiktos είπε...

εις το επενειδείν

Ανώνυμος είπε...

Hi, i just want to say hello to the community

yiannis63 είπε...

Ε...εεεε...που πάς; Τώρα που ΜΑΣ έχουμε ανάγκη όλους; Και πάνω που σε συνηθίσαμε; Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι απλώς ένα διάλειμμα. Καλή αντάμωση λοιπόν!!!...και σύντομα...

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα έχεις τους λόγους σου ...αλλά πειράζει που δε μας αρέσει καθόλου;;;

Λυπάμαι που φεύγεις, ελπίζω να ξαναγυρίσεις.

Να είσαι καλά!

D.Angel είπε...

Θέλω να πιστεύω πως θα επιστρέψεις!
Μπορεί να μην σχολίαζα τα ποστ αλλά
μια βόλτα που και πού την έκανα!
Καλές γιορτές εύχομαι
τα φιλιά μου

stavrosx1 είπε...

... εις το επανιδείν ...
... έρρωσο ...

Bitch είπε...

Καλές γιορτές σου εύχομαι!!
Και εγώ απο την μεριά μου ελπίζω
οτι θα σε διαβάσουμε ξανά..

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Η ζωή μας κύκλους κάνει....
Σου εύχομαι την επόμενη φορά που θα μας τιμήσεις με την παρουσία σου ,ο κυκλος ναναι πιο μεγάλος σε διάρκεια .
Ευχαριστώ πολυ για την διαδικτυακή επικοινωνία μας, Καλές γιορτές και...
http://lygeri.pblogs.gr/2010/12/ton-theo-twn-mikrwn-thaymatwn.html

busy bee είπε...

Είναι πολλά που θα ήθελα να απαντήσω ξεχωριστά αλλά και μεμονομένα στα σχόλια σας... επιτρέψτε μου να πω απλά και πάλι ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ!

ikor είπε...

Δεν θα χαθούμε @φίλε! Να είσαι καλά. Να προβληματίζεις και να προβληματίζεσαι!

Καλή χρονιά! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα..

Ίππειος Λέσβου είπε...

Kαλή χρονιά και εύχομαι σε μια επανοδό σου!

Βάσσια είπε...

Mάνο σου εύχομαι ό,τι καλύτερο με το 2011.

Να είσαι καλά και η οικογένειά σου.
Χρόνια Πολλά
:-)

Aνεμος είπε...

σε γνωρισα απο τους πρωτους εδω σε δυσκολους καιρους
αν ειναι επιλογη σου δεκτον
αν σε πειραξε καποιος οχι ..δεν ειναι δεκτον
περιμενω mail

Χρήστος Χαρακοπίδης είπε...

Να ελπίσουμε ότι είναι τίτλοι τέλους του πρώτου μέρους , αγαπητέ blogoφίλε...

Αννα είπε...

Είχα να κανω βολτα στη μπλοκογειτονια πολυ καιρο...και επεσα πανω σε αυτην την αναρτηση.

Ευχομαι οπου και να εισαι και ο,τι και αν κανεις να περνας καλα!!!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλησπέρα
δεν θα κρίνω εγώ αν έχεις δίκιο ή όχι που εγκαταλείπεις τον blogger, άλλωστε νοίκι δεν πληρώνεις, άσε το μπλογκ σου ανοικτό και μια μέρα αν αλλάξεις γνώμη, επιστρέφεις.
Σου γράφω απλά σαν φίλος μέσα απ΄το διαδίκτυο, που θέλω να συνεχίσω τη φιλία μας και στο μέλλον.
Τα λέμε και ελπίζω να τσουγκρίσουμε κάποτε τα ποτήρια μας όχι ψηφιακά, αλλά αναλογικά!

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

κουραστηκες και ειναι φυσικο
ολοι το παθαινουμε
νασαι παντα καλα οτι κι αν αποφασισεις στη ζωη σου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kαλέ μου φίλε Μάνο,
εύχομαι να είναι μόνο μια "κρίση" από αυτές που συμβαίνουν σε όλους μας, να είναι μονο μα ανάπαυλα και να επιστρέψεις στο μπλογκ έστω και κάτω από νέα μορφή (νέο δηλαδή)

Με αγάπη, εκτίμηση και ΠΟΛΛΕΣ ευχαριστίες

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

27556 είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Χρήστος Γ. είπε...

Καλή τύχη σε ότι δημιουργικό ασχοληθείς στο μέλλον!

Φοίβη είπε...

ένας, ένας οι παλιοί φεύγουν.
θα ξαναγυρίσεις όμως....
το λέω γιατί το ίδιο συνέβει και με μένα.

να σαι καλά.

D.Angel είπε...

Αντε ακόμα;;;;;
Ευχομαι να σαι καλά
σύντεκνε! Φιλιά

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Δεν ξέρω τι συνέβει και μας εγκαταλείπεις, αυτό βέβαια είναι δικό σου θέμα και δεν θέλω να επεμβαίνω.
Προσωπικά θα είμαι πάντα φίλος σου και θα σε περιμένω.
Α, είναι και κάτι τσικουδιές που περιμένουν.
Μην τις ξεχνάμε!

iordanis είπε...

Τελικά είναι γεγονός έχουν αρχίσει και κλίνουν τα blog δεν καταλαβαίνω γιατί. Που πήγε η δημοκρατία μας ρε παιδιά. Ύστερα τους έφταιγε ο Παπαδόπουλος αυτοί είναι χειρότεροι. Καλή χρονιά σε όλους.

Gotham City είπε...

Μην εγκαταλείπεις την προσπάθεια..ξανά σκέψου το...

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails