Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008
Η Υπόθεση της Χαμένης Ατλαντίδας εργαλείο προώθησης του προορισμού Ελλάδα ή «συγκριτικό πλεονέκτημα»;
Το δεύτερο διεθνές συνέδριο με θέμα την Υπόθεση της Ατλαντίδας διοργανώνεται στην Αθήνα, 10-11 Νοεμβρίου 2008, με πρωτοβουλία της Ηλιότοπος Συνέδρια και με τη συνεργασία εκλεκτών επιστημόνων και ερευνητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το συγκεκριμένο συνέδριο αφορά σε θεματική που συνδέεται άμεσα με την χώρα μας (Πλάτωνας, αρχαία Αθήνα) και αναφέρεται σε ζήτημα που προσελκύει τα φώτα της δημοσιότητας (Ατλαντίδα). Η σειρά των συνεδρίων για την Ατλαντίδα, που ξεκίνησε το 2005 με το πρώτο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Μήλο, στοχεύει στην παρουσίαση επιστημονικά τεκμηριωμένων απόψεων και στην εποικοδομητική συζήτηση πάνω σε θέματα που συνδέονται ή απορρέουν από το κείμενο του Πλάτωνα για την Ατλαντίδα. «Με μια πολύ απλή έρευνα στο internet βλέπει κάποιος ότι είναι μεγάλο το ενδιαφέρον παγκοσμίως για το θέμα της Χαμένης Ατλαντίδας και τις θεωρίες που αναπτύσσονται για τις πιθανές τοποθεσίες στις οποίες βρισκόταν» αναφέρει ο κ. Κώστας Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Ηλιότοπος και συνεχίζει «εξίσου σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τρόπος με τον οποίο πολλές από αυτές τις περιοχές, όπως η Βολιβία, διαμορφώνουν ειδική πολιτική, αξιοποιούν το θέμα της Ατλαντίδας, προσπαθούν να το οικειοποιηθούν και δημιουργούν ένα νέο προϊόν το οποίο ανάγουν και σε πρωταρχικό εργαλείο προώθησης του προορισμού, διοργανώνουν θεματικές εκδρομές, ειδικές ξεναγήσεις, χαρτογραφήσεις διαδρομών από ειδικούς γεωλόγους, εκθέσεις και γενικότερα δημιουργώντας εμπειρίες και προκλήσεις με concept «Ανακαλύψτε το Μύθο». Θα μπορούσε όμως ένα τέτοιο συνέδριο να αποτελέσει εργαλείο προώθησης του προορισμού ΕΛΛΑΔΑ ή «συγκριτικό πλεονέκτημα»; Η Αρχαία Ελλάδα και ο Πλάτωνας αλλά και η δημοφιλής θεωρία που θέλει τη Σαντορίνη να είναι η Ατλαντίδα μπορούν σαφώς να συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση. Στο πλαίσιο αυτό, εκτιμάται ότι ένα συνέδριο για την Ατλαντίδα μπορεί να ενταχθεί στα διεθνή εκείνα επαναλαμβανόμενα γεγονότα που προβάλλουν τον προορισμό ΕΛΛΑΔΑ και προσελκύουν το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού και του διεθνούς τύπου. Παράλληλα μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία για τη δημιουργία μιας ακόμα διάστασης στο τουριστικό μας προϊόν με τη συνεργασία των αρμοδίων οργανισμών και φορέων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου