Είναι γνωστό πως μπροστά σ’ ένα δάσκαλο παθητικό, ανενεργό, ανεπαρκή και στάσιμο, πολύ περισσότερο προβληματικός παρουσιάζεται ο μαθητής του. Και εκείνο που θα πρέπει να μας απασχολήσει επειγόντως δεν είναι το γιατί ο νεαρός έφηβος δε διαβάζει σήμερα, αλλά το γιατί οι εκπαιδευτικοί μας δουλεύουν σήμερα βαριεστημένα και ως ένα σημείο ανεξέλεγκτα.
Το μερίδιο ευθύνης της Πολιτείας είναι τεράστιο και δεν αφορά μόνο αυτήν καθ’ αυτήν τη λανθασμένη πραγμάτωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και την καταπάτηση κάθε διδασκαλικής δεοντολογίας από μέρους των εκπαιδευτικών.
Το Κράτος από την πλευρά του, από τη μια τροφοδοτεί την ανάπτυξη ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων με τη χορήγηση νόμιμων αδειών λειτουργίας και τη θέσπιση προϋποθέσεων επιχειρηματικής δράσης στον εν λόγω τομέα και από την άλλη στο βωμό ενός άθλιου πολιτικού λαϊκισμού υποσκάπτει τα θεμέλια της ιδιωτικής εκπαίδευσης, πολεμώντας τάχα την παραπαιδεία..
Κι όμως χιλιάδες εκπαιδευτικοί δουλεύουν σήμερα με πενιχρό ωρομίσθιο και το καλοκαίρι συνωστίζονται στα γραφεία του Ο.Α.Ε.Δ. για το ταμείο ανεργίας. Γιατί ποτέ κανένας Υπουργός Παιδείας δε βγήκε στα Μ.Μ.Ε. να μιλήσει για την ιδιωτική εκπαίδευση και ειδικότερα για τους διδάσκοντές της.
Μάλλον συμφέρει τους ιθύνοντες να προβάλλουν μία δημόσια δωρεάν παιδεία, η οποία όμως έχει ένα δεκανίκι, που χωρίς αυτό είναι σίγουρο ότι θα κατακρημνιστεί. Αυτό δείχνουν τα λεγόμενα των μαθητών μας: «….τον καθηγητή του φροντιστηρίου ακούω, γιατί ο άλλος στο σχολείο είναι χαβαλετζής. Τι να κάνω όμως; Τον σέβομαι γιατί τον έχω ανάγκη. Αυτός θα με βαθμολογήσει στον έλεγχο, αν δεν κάνω αυτά που θέλει…» Ναι αλλά ποια είναι «αυτά που θέλει» ; Εδώ είναι και το ζουμί! Κι ερχόμαστε τώρα σε κάποιες σοβαρές καταγγελίες γονέων στο Ηράκλειο Κρήτης, στις οποίες η υπεύθυνη πολιτεία ( αν υπάρχει τέτοια) θα πρέπει να τις ερευνήσει και να πράξει τα δεοντα.
Μερικοί λοιπόν εκπαιδευτικοί της Μ. Εκπαίδευσης έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα σε σημείο που να προκαλούν ακόμα και αυτό το δημόσιο αίσθημα. Όπως αυτοί έχουν τα δίκια τους απέναντι στην Πολιτεία που τους φέρνεται βάναυσα σε πολλές περιπτώσεις, έχουν και οι γονείς των παιδιών όμως το δικό τους δίκιο: Όταν δεν μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν οικονομικά στις παράλογες απαιτήσεις ορισμένων κατ’ επάγγελμα «φραγκοφονιάδων» καθηγητών της Μ. Εκπαίδευσης οι οποίοι εκβιάζουν με διάφορα εκπαιδευτικά τερτίπια τους μαθητές τους και τους εξαναγκάζουν να διαλέξουν μεταξύ αποτυχίας ή του ιδιωτικού φροντιστηρίου από τον ίδιο τον εκβιαστή καθηγητή τους.
Πάνω σ’ αυτή ακριβώς την περίπτωση έχουμε σήμερα τρεις πανομοιότυπες επώνυμες καταγγελίες από γονείς μαθητών που αφορούν καθηγητές Λυκείων από το Ηράκλειο Κρήτης. Μας καταγγέλλουν λοιπόν πως, οι καθηγητές Φυσικο-Χημείας και Μαθηματικών από το 3ο Λύκειο ( πρωτίστως) και από το Καπετανάκειο Λύκειο δευτερευόντως εκβιάζουν μαθητές τους για να τους εξαναγκάσουν σε ιδιωτικό μάθημα επί πληρωμή. Οι καταγγελίες είναι λεπτομερείς και ανατριχιαστικές. Εμείς πριν επανέλθουμε, περιμένουμε την καθώς πρέπει αντίδραση του υπεύθυνου Κράτους, πριν περάσουμε (με αποκαλύψεις) στον διασυρμό των υπευθύνων που κωφεύουν πιθανόν και εθελουσίως……
Υ.Γ.
Θα επανέλθουμε όμως και μ’ ένα άλλο θέμα, από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση, με εκτενή κατάλογο φροντιστηρίων που δεν χορηγούν την νόμιμη απόδειξη παροχής υπηρεσιών στους διδασκόμενους!
Το μερίδιο ευθύνης της Πολιτείας είναι τεράστιο και δεν αφορά μόνο αυτήν καθ’ αυτήν τη λανθασμένη πραγμάτωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και την καταπάτηση κάθε διδασκαλικής δεοντολογίας από μέρους των εκπαιδευτικών.
Το Κράτος από την πλευρά του, από τη μια τροφοδοτεί την ανάπτυξη ιδιωτικών εκπαιδευτικών φορέων με τη χορήγηση νόμιμων αδειών λειτουργίας και τη θέσπιση προϋποθέσεων επιχειρηματικής δράσης στον εν λόγω τομέα και από την άλλη στο βωμό ενός άθλιου πολιτικού λαϊκισμού υποσκάπτει τα θεμέλια της ιδιωτικής εκπαίδευσης, πολεμώντας τάχα την παραπαιδεία..
Κι όμως χιλιάδες εκπαιδευτικοί δουλεύουν σήμερα με πενιχρό ωρομίσθιο και το καλοκαίρι συνωστίζονται στα γραφεία του Ο.Α.Ε.Δ. για το ταμείο ανεργίας. Γιατί ποτέ κανένας Υπουργός Παιδείας δε βγήκε στα Μ.Μ.Ε. να μιλήσει για την ιδιωτική εκπαίδευση και ειδικότερα για τους διδάσκοντές της.
Μάλλον συμφέρει τους ιθύνοντες να προβάλλουν μία δημόσια δωρεάν παιδεία, η οποία όμως έχει ένα δεκανίκι, που χωρίς αυτό είναι σίγουρο ότι θα κατακρημνιστεί. Αυτό δείχνουν τα λεγόμενα των μαθητών μας: «….τον καθηγητή του φροντιστηρίου ακούω, γιατί ο άλλος στο σχολείο είναι χαβαλετζής. Τι να κάνω όμως; Τον σέβομαι γιατί τον έχω ανάγκη. Αυτός θα με βαθμολογήσει στον έλεγχο, αν δεν κάνω αυτά που θέλει…» Ναι αλλά ποια είναι «αυτά που θέλει» ; Εδώ είναι και το ζουμί! Κι ερχόμαστε τώρα σε κάποιες σοβαρές καταγγελίες γονέων στο Ηράκλειο Κρήτης, στις οποίες η υπεύθυνη πολιτεία ( αν υπάρχει τέτοια) θα πρέπει να τις ερευνήσει και να πράξει τα δεοντα.
Μερικοί λοιπόν εκπαιδευτικοί της Μ. Εκπαίδευσης έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα σε σημείο που να προκαλούν ακόμα και αυτό το δημόσιο αίσθημα. Όπως αυτοί έχουν τα δίκια τους απέναντι στην Πολιτεία που τους φέρνεται βάναυσα σε πολλές περιπτώσεις, έχουν και οι γονείς των παιδιών όμως το δικό τους δίκιο: Όταν δεν μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν οικονομικά στις παράλογες απαιτήσεις ορισμένων κατ’ επάγγελμα «φραγκοφονιάδων» καθηγητών της Μ. Εκπαίδευσης οι οποίοι εκβιάζουν με διάφορα εκπαιδευτικά τερτίπια τους μαθητές τους και τους εξαναγκάζουν να διαλέξουν μεταξύ αποτυχίας ή του ιδιωτικού φροντιστηρίου από τον ίδιο τον εκβιαστή καθηγητή τους.
Πάνω σ’ αυτή ακριβώς την περίπτωση έχουμε σήμερα τρεις πανομοιότυπες επώνυμες καταγγελίες από γονείς μαθητών που αφορούν καθηγητές Λυκείων από το Ηράκλειο Κρήτης. Μας καταγγέλλουν λοιπόν πως, οι καθηγητές Φυσικο-Χημείας και Μαθηματικών από το 3ο Λύκειο ( πρωτίστως) και από το Καπετανάκειο Λύκειο δευτερευόντως εκβιάζουν μαθητές τους για να τους εξαναγκάσουν σε ιδιωτικό μάθημα επί πληρωμή. Οι καταγγελίες είναι λεπτομερείς και ανατριχιαστικές. Εμείς πριν επανέλθουμε, περιμένουμε την καθώς πρέπει αντίδραση του υπεύθυνου Κράτους, πριν περάσουμε (με αποκαλύψεις) στον διασυρμό των υπευθύνων που κωφεύουν πιθανόν και εθελουσίως……
Υ.Γ.
Θα επανέλθουμε όμως και μ’ ένα άλλο θέμα, από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση, με εκτενή κατάλογο φροντιστηρίων που δεν χορηγούν την νόμιμη απόδειξη παροχής υπηρεσιών στους διδασκόμενους!
4 σχόλια:
καλησπέρα ΜΑΝΟ!!
τι να πεις !!!προσυπογράφω απλά αυτά που λες ..
άντε να δούμε τι ΜΕΛΕΙ γενέσθαι..
καλησπέρα,ειναι μια πονεμένη ιστορία που κρατάει ,πάνω από εικισι χρόνια.Οταν οι καθηγητές ειχαν να επιλέξουν την αυτοεκτίμηση τους η την τσέπη τους.
@@@δυστυχώς διάλεξαν την τσέπη τους!!!!
@@@δέχθηκαν η μάθηση να περιοριστεί στις 55 σελίδες,η εκθεση από ανάπτυξη, ιδεών, θέσεων και απόψεων ελεύθερων ανθρώπων,σε αντιγραφή κειμένων φροντιστηρίων,η παιδεία να ειναι γράμμα κενό,και να συνυπογράφουν ολο αυτόν το συμβιβασμό με 'ρήτρα' δεν τιμωρήσθαι για την παραπαιδεία,μη μας σκοτίζεται με τα προς το ζειν σας,κάντε και καμιά απεργία ετσι για ''ξεκάρφωμα.
@@@Ειναι μακριά ιστορία και αρχισε να πληρώνεται!!!!!!!!!
ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ???
Πληρώνεται δυστυχώς Taspa από τις νεότερες γενιές!
Οπως το είπες....κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια!
Εχουμε χρόνο??
Περίπλους!...τα γνωστά!...το τι μέλει γενέσθαι....ένας θεός ξέρει...όχι αυτός... ο άλλος!!! :)
Δημοσίευση σχολίου