Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

τα μελομακάρονα της οργής !!!

....η αληθεια ειναι πως στο θεμα μελομακάρονα οι επιδόσεις μου
δεν ειναι το ιδιο
καλες οσο σε αλλα γλυκά, η εδεσματα γενικως,
[ειμεθα και νοικοκυραι με διπλωμα]φετος ομως οι αποπειρες[!]παρασκευής του παραδοσιακου μελομακάρονου
προσεκρουσαν ,εκτος απο την ...παραδοσιακή μου αδεξιότητα στο ειδος,
και σε... εξωθεν επιδράσεις οποτε αντιλαμβάνεσθε το αποτελεσμα=μικρα εις το σχήμα,
σκληρά δε,
σαν κοτρώνες
Εχω να καταγγείλω ομως, ως υπεύθυνους για την παταγωδη αποτυχια μου,

[πλην της παραδεδεγμένης αδεξιοτητος]συγκεκριμενες δυνάμεις
που με απεσπασαν απο το εργο μου[τραβάτε με κι ας κλαίω]
ως ηθικους αυτουργους λοιπον
καταγγελω=τον μικρο αλλά θαυματουργο ΕΔΩ,
το προφητικο προβατο
τον διαρκώς απασχολημενο ΕΔΩ,
τον ακατανομαστο ΕΔΩ,
τον ρίχτερ ΕΔΩ,
τον αλλον ακατανομαστο,
μια ζωηρή
αλλά και τον ερημιτη
και μην ξεχάσω ενα λυρικο πτηνο
ΑΥΤΟΙ κι αλλοι πολλοι ,που χαιδεύουν τα αυτια μου με τις αναρτήσεις τους
ευθυνονται για τα αποτυχημενα μου μελομακάρονα και τους καταγγελω ευθέως στην ελληνική κοινωνια ,νιπτοντας τας χειρας μου.
Αναρτήθηκε από Πεντανόστιμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails