Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Μεταξύ των άλλων και ο Ιουδαίος....Ραβίνος!!


Ένας καθολικός παπάς, ένας διαμαρτυρόμενος πάστωρ και ένας Ιουδαίος Ραβίνος, συζητούσαν για να μάθουν ποιος αφιερώνει περισσότερα χρήματα για τη λατρεία του θεού.
-- Εγώ, είπε ο παπάς, εύκολο είναι. Τραβώ μια γραμμή στη γη, και στέκομε στην άκρη. Μετά παίρνω όλα τα χρήματα που μ’ έφερε η λατρεία και τα ρίχνω στον αέρα. Αυτά που πέφτουν δεξιά της γραμμής είναι για μένα, αυτά που είναι αριστερά αφιερώνονται στο θεό.
-- Η δική μου μέθοδος, λέγει ο πάστωρ, είναι σχεδόν ίδια με τη δική σου. Στέκομε στο κέντρο ενός κύκλου χαραγμένου στη γη και τα στέλνω όλα στον αέρα. Αυτά που μένουν στον κύκλο είναι δικά μου, απ’ έξω είναι του θεού.
-- Εσείς δεν είστε πολύ γενναιόδωροι, είπε ο Ραβίνος. Αναμφισβήτητα, εγώ αφιερώνω περισσότερα χρήματα από σάς, για να λατρεύσω το θεό. Εγώ τα στέλνω όλα στον αέρα, ο θεός αυτά που θέλει, τα παίρνει, αυτά που πέφτουν είναι δικά μου.

3 σχόλια:

wert01gf είπε...

Ανοιχτοχέρηδες, πάνω από όλα!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω κάτι καλό έλεγε ο Καραμανλής ο παλιός, που κρατούσε αποστάσεις από το ράσο, γιατί όπως έλεγε
"ειν μαυρο κε λερων"

busy bee είπε...

wert01gf καλημέρα!
πάντα.....δεν είναι τυχαίος ο χαρακτηρισμός:"αυτός είναι Εβραίος"!
Ανώνυμε!, μόνο ο Καραμανλής το έλεγε,πολλοί το λένε κάθε μέρα!!
Καλή Χρονιά!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails