Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Blogo – Παίγνιο ("βραβείο" Proximidade)!!!

Όλα κατά μία έννοια, η τουλάχιστον σχεδόν όλα, είναι ένα παιγνίδι!
Ας παίξουμε λοιπόν!
Θέλοντας και μη, παίρνω την σκυτάλη από τον φίλο Greek Rider και μετά από σχετική του ανάρτηση εδώ και ούτε λίγο ούτε πολύ, λοιπόν μας παροτρύνει (μας βάζει σε μπελάδες, λέω εγώ) και μας βάζει στο δίλημμα να επιλέξουμε 8, κατά την γνώμη μας αξιόλογους bloggers, με βάση την όχι και τόσο πολιτικοποιημένη(κομματικοποιημένη) στάση τους στο διαδύκτιο, αν κατάλαβα καλά δηλαδή!
Γι`αυτό ανάφερα πριν για μπελά, ο προβληματισμός λοιπόν, μεγάλος και δεν κάνω πλάκα, θεωρώ ότι τα Ελληνικά blogs στην πλειοψηφία τους είναι αξιόλογα!
Μετά λοιπόν από πολύωρες σκέψεις και αφού πρέπει να επιλέξω μόνο 8, ανάμεσα στα δεκάδες, (ίσως και παραπάνω, τουλάχιστον από αυτά που έχω προλάβει να επισκεφτώ) κατάληξα στα εξής:
1. Ρίχτερ στη ζωή μας!
2. Μικροκλασματική απεικόνιση!
3. Γιώργος Κάππα!
4. agrampelli!
5. Βασιλιάς της μοναξιάς!
6. Γεφυρισμοί-Αλέκα!
7. Πεντανόστιμη!
8. Πασχ(π)αλίτσα!
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να περιγράψω το προφίλ τους, αφήνω εσάς και μετά την δική σας επίσκεψη, στα blog τους να σχηματίσετε ιδίαν εντύπωση!
Σημείωση: Οι παραπάνω λέει το καταστατικό του ¨proximidade¨ πρέπει να απονείμουν και αυτοί με τη σειρά τους σε άλλους 8 bloggers το βραβείο....
Καλές περιηγήσεις στα blog τους!!!

19 σχόλια:

truth around us......... είπε...

to vraviaki den to vlepo omos filia kalo vradaki

Ανώνυμος είπε...

Αξιος!!!!! Χαιρομαι που με δυο απο τις επιλογες σου (πεντανοστιμη και Πασ(π)χαλιτσα καλυψες κι εμενα. Τους υπολοιπους δεν τους ξερω, αλλα θα τους μαθω τωρα....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΞΙΟΣ!!!!

Με γειά σου το νέο σου look και απίστευτα χαριτωμένο το σκιτσάκι

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

busy bee είπε...

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα!
Αξιοι όλοι....και όχι μόνο!
Καλή συνέχεια σε όλους λοιπόν!
Truth around us!....με συγχωρείς επανόρθωσα!:)
Ασημώνη!... αξιόλογες επιλογές!
Γλαρένια μου!...γλαρένιες αγκαλιές...το νέο Look με ταλαιπωρεί λίγο αλλά δεν βαριέσαι τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα!
Ευχαριστώ!
Ωρα καλή!

Ανώνυμος είπε...

Ας παίζουμε λοιπόν... Σου αξίζει βρε... συγχαρητήρια... πάντα ψηλά και μπροστά ... ωραίες και οι επιλογές σου...

την καλημέρα μου

KΑΡΜΕΝ είπε...

Πολλά συγχαρητήρια! Άξιος!
Χαίρομαι αφάνταστα με την επιλογή της Αλέκας, μου αρέσει η επιλογή του Γιώργου Καππα, της Πας(π)χαλιτσας, Πεντανόστιμης… Πάω να τους δω και τους άλλους. Είμαι σίγουρη ότι είναι αντάξιοι.
Καλές αναρτήσεις στην συνέχεια. Με εκτίμηση.

busy bee είπε...

Καλημέρα Odipore!
Καλημέρα agapi!
Νάστε καλά!
Είπαμε όλοι αξιόλογοι..τουλάχιστον της μπλογκογειτονιάς μας!:)
Παιγνίδι να γίνεται!:)
Ωρα καλή ότι και να κάνετε!

Δήμητρα είπε...

Άξιος!!

Ευχαριστώ Μάνο...Από καρδιάς...:)

busy bee είπε...

Δήμητρα!
καλησπέρα!
YOU`RE WELCOME!!

agrampelli είπε...

Μα...με συγκινείτε βαθειά με την αγάπη σας! Ευχαριστώ για το ευχάριστο ξάφνιασμα που μου προσφέρατε!
Α...και τα συγχαρητήριά μου...
Την καλησπέρα μου!

busy bee είπε...

Agrampelli!
Την καλησπέρα μου!
Μα τι λες??
Τιμή μου!
Νάσε καλά!
Καλή συνέχεια!

fractal είπε...

BUSY BEE
κατακοκκίνησε το Fractal από συγκίνηση και ντροπή. Υπάρχουν τόσοι άλοι σπουδαίοι φίλοι ανάμασά μας που νιώθω αμήχαναι να παραλάβω το βραβείο σου. Ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ. Και βέβαια είναι γνωστό πως προσπαθεί κανείς να ανεβάσει το επίπεδο του λόγου του όταν πρέπει να ανταποκριθεί. Για το λόγο αυτό σας ευχαριστώ ακόμα μιά φορά που δεν αφήνετε τη σκέψη μου να τεμπελέψει..

busy bee είπε...

Καλό μου fractal!
Τι είναι αυτά που λες??
Νάσε πάντα καλά εκεί που είσαι!
Ωρα σου καλή!

alex_m είπε...

Μάνο με τιμά πολύ η διάκριση αν και δεν είμαι απόλυτα βέβαιος ότι πληρώ απόλυτα τις προϋποθέσεις. Μάλλον δεν παρακολουθείς προσεκτικά τα bloggs !
Ωστόσο , σε ευχαριστώ φίλε πολύ για την διάκριση η οποία συνοδεύετε από .......... {συμπληρώνεις το ποσόν!} !!!
Εχεις την αγάπη μου .

busy bee είπε...

Καλησπέρα Κάκος!
Το μπλογκ το παρακολουθώ,εγώ μαλλον δεν ακολούθησα κατα γράμμα τους κανόνες του παγνιδιού(δεν τα λέμε αυτά!:)!
Νάσε καλά!
Και η επιταγή...ανοικτή!:)....συμπληρώνεις το ποσό μόνος σου!:)
Ωρα καλή!

alex_m είπε...

ΡΑΚΕΣ
μόνο ΡΑΚΕΣ μπορεί να έχει αυτή επιταγή Μάνο , άντε να δούμαι το πότε !!!

busy bee είπε...

Οποτε θέλεις...η Κρήτη σε περιμένει!:)

ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ είπε...

Μάνο δεν ξέρω τι να πω!!! Είχα πάρει γιά μιά - δυό μέρες τα βουνά και που να φανταστώ οτι επιστρέφοντας θα έπαιρνα και βραβείο!!! Ευχαριστώ τη γιαγιά μου, τη θεία μου την Καλιόπη, τον ξάδερφό μου τον Ασημάκη και όλο μου το σόι γιά το DNA που κληρονόμησα! Ευχαριστώ κι εσένα από καρδιάς και θα ανταποκριθώ σύντομα στη σκυταλοδρομία. Και επειδή τα βραβεία απαιτούν να τα βρέχεις, εβίβα της πρώτης!

busy bee είπε...

Καλησπέρα β.τ.μ.!
Αφού είχες πάρει τα βουνά...όλο και κάτι καλό θα βγήκε!:)
Εβίβα της δεύτερης!:)

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails