Λονδρέζικο εστιατόριο θεωρεί ότι βρήκε την απάντηση στη μείωση της πελατείας του, εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης: αντί να φέρνει στο τέλος του γεύματος το λογαριασμό στους πελάτες του, τους αφήνει να πληρώσουν ό,τι αυτοί νομίζουν ότι άξιζε το φαγητό που τους προσφέρθηκε! "Εναπόκειται αποκλειστικά στους πελάτες η πληρωμή. Μπορεί να μας δώσουν 100 λίρες ή ένα πένι. Αυτό που ζητάμε να πληρωθούμε είναι το πώς αυτοί εκτιμούν το φαγητό μας και την εξυπηρέτηση", δήλωσε ο Πίτερ Ιλιτς, ιδιοκτήτης του εστιατορίου. Το εστιατόριο ονομάζεται "Λίτλ Μπέι" και βρίσκεται στην περιοχή του Φάρινγκστον στο βόρειο Λονδίνο και αποφάσισε να μην παρουσιάσει κανένα λογαριασμό στους πελάτες για όλο το Φεβρουάριο. Υπάρχει μόνο καθορισμένη τιμή στα ποτά "αλλά οι καράφες με το κρύο νερό προσφέρονται δωρεάν" διαβεβαιώνει ο έξυπνος εστιάτορας. "Μου φαίνεται ότι αυτό τελικά είναι το πιο σωστό πράγμα που μπορούσε να γίνει, αφού όλος ο κόσμος έχει πληγεί από την οικονομική κρίση...Βλέπουμε να επισκέπτονται το εστιατόριο και υπάλληλοι από το Σίτι (το οικονομικό τμήμα του Λονδίνου όπου συχνάζουν τα γνωστά γκόλντεν μπόις)", ανέφερε ένας επιχειρηματίας που τρώει στο "Λιτλ Μπέι" εδώ και 26 χρόνια. "Ακόμα και εάν δεν πληρώνουν ούτε μία λίρα, συμβουλεύω τους υπαλλήλους μου που έρχονται εδώ να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο που θα είχαν σε ένα εστιατόριο όπου ο λογαριασμός θα έφτανε τις 50-60 λίρες", πρόσθεσε ο επιχειρηματίας. Πριν από την κατάργηση του λογαριασμού στο "Λιτλ Μπέι" το πρώτο πιάτο στοίχιζε περίπου 3-4 λίρες (3,304,4 ευρώ) και το κυρίως πιάτο δέκα λίρες (11 ευρώ).
8 σχόλια:
Καλό και έξυπνο.
Με την προϋπόθεση βέβαια ότι οι Λονδρέζοι έχουν φιλότιμο...
Ελπίζω να μάθουμε και τα αποτελέσματα του... πειράματος.
Καλησπέρα Γιάννη!
Την ίδια περιέργεια έχω και εγώ!:)
Τα αποτελέσματα θα ήθελα να δω!:)
Εχει κάποιο σχετικό εως αρκετό ρίσκο βέβαια!
Μου επιτρέπεις τον "ενικό"??..λόγω συντομίας το κάνω βέβαια...
Ωρα καλή!
Τρομερή σκέψη!
Περιμένω με ανυπομονησία τα αποτελέσματα…
Καλησπέρα σε όλη την παρέα και ασφαλώς στον οικοδεσπότη μας, τον busy bee!
Το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο, αγαπητοί μου. Μην περιμένετε να συμβεί αυτό που φαντάζεστε (και ξέρω πολύ καλά τι έχετε στο μυαλό Ελληναράδες μου, κι εγώ μαζί σας είμαι!). Σπούδασα και στην Αγγλία. Έζησα εκεί κάμποσο. Ο βρετανικός λαός έχει ιδιαιτερότητες που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Δεβ θα μου φαινόταν περίεργο το συγκεκριμένο εστιατόριο να εμφανίσει στην επόμενη χρήση... υπερκέρδη!
Προσωπικά δεν τους χωνεύω τους Βρετανούς. Για να είμαι πιο ειλικρινής, μάλλον τους απεχθάνομαι. Αλλά το όλον δεν θα πρέπει επουδενί να υπερκαλύπτει το μερικόν (Αριστοτέλης).
Τα σέβη μου.
Ναι, πολύ καλό! Το να επενδύεις στο φιλότιμο είναι ωφέλιμο από πολλές απόψεις και για όλες τις πλευρές!
Και οι Ελληνες έχουν φιλότιμο...
Πιστεύω περισσότερο απο πολλούς αλλους λαούς όπως οι Βρετανοί!!!
Καλη κίνηση του επιχειρματία αλλα κατι τέτοιο εδω θα ήταν πλήρεις αποτυχία.
Συμφωνώ με τον Πάνο, σε όλα.
Κι εγώ εννοούσα ότι θα πάει πολύ καλλίτερα απ' την έλλειψη διατίμησης.
Φίλε busy, βεβαίως και πρέπει να απευθυνόμαστε ο ένας στον άλλο, στον ενικό, είναι επιταγή της γραμματικής και τον πληθυντικό δεν τον θεωρώ... ευγένεια.
Φίλε Πάνο προσπάθησα να σχολιάσω στην ανάρτησή σου, αλλά δεν ξέρω αν τα κατάφερα. Δεν είδα σημάδι δημοσίευσης ή αναμονής έγκρισης.
Κάτι έκανα λάθος;
Υ.Γ. Συγγνώμη φίλε busy που χρησιμοποιώ το χώρο σου για προσωπικό μήνυμα, αλλά είπα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία...
Με εκτίμηση...
Την καλησπέρα μου και τα σέβη μου, σε όλους!
Δεν έχω να προσθέσω κάτι!
Ιδωμεν!
Γιάννη κανένα πρόβλημα!:)
Δημοσίευση σχολίου