Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Και στην αμηχανία πάνω...."τσιχλίτσα"!!! Δείτε το!!!

8 σχόλια:

Φωτεινή S είπε...

2 σε 1, που λέμε!

Tyler Durden είπε...

χχαχαχα! πολύ καλό!

Δεν μου λες, δεν εμφανίζονται πουθενά youtubάκια στα blogs τι γίνεται; Εχουν εξαφανιστεί και τα δικά μου

busy bee είπε...

Καλησπέρα Φωτεινή!
Ναι 2 σε 1...η τέλος πάντων κάτι τέτοιο!!:))
Tyler!
Τι εννοείς χάθηκαν και τα δικά σου???
Αυτά τα ανεβάζω για πιό γρήγορα στο blog....αν θέλεις στα στέλνω!!!

VAD είπε...

εχει δικιο ο Τyler Durden,τ'απόγεμα δεν ειχε ηχο το youtube, το δικό σου δεν εμφανιζεται προς το παρόν...

busy bee είπε...

VaD!!
Δεν έχω ιδέα!!! όσον αφορά το you tube εννοώ!
Θα το δω!

Tyler Durden είπε...

Αυτό που δεν είναι youtube το βλέπω. Αλλά έχω μέρες να δω από youtube με embed κώδικα και όσα είχα εγώ έχουν εξαφανιστεί. Να δες την δική μου ανάρτηση με τα Youtube, εγώ δεν βλέπω βιντεάκια. Μόνο αν κάνω κλικ στα λινκ

busy bee είπε...

Tyler!
Τα έχω δει και τα ξαναείδα...κανονικά!!!!!
Κάπου αλλού θα είναι το πρόβλημα!
Εμένα μου ανοίγουν κανονικά, από την σελίδα σου!!
Δες μπορώ να φανταστώ κάτι!!

Tyler Durden είπε...

ε το βρήκα! Δεν ξέρω αν βγάζει σε σένα μια επιλογή "Φραγη" πάνω στα δεξιά από κάθε βιντεάκι, αλλά την είχα πατησει αυτή κατά λάθος και μου μπλόκαρε όλα τα youtube με embed κώδικα.

Αν δεν στη βγάζει αυτή την επιλογή τότε είναι κάποιο advertιsement block προγραμματάκι που μάλλον το έχω εγώ κατεβασμένο

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails