Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Μήπως ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ γιατί ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ???

Είμαι κορόϊδο γιατί, δέχομαι να πληρώνω το μικρό μπουκάλι νερό 50 λεπτά (τόσο κάνει και το μισό λίτρο βενζίνη) ενώ αγοράζεται 5-7 λεπτά (περίπου 1000% αισχροκέρδεια). Από 50 δραχμές (17 λεπτά) αυξήθηκε στις 170 δραχμές (50 λεπτά) με την αλλαγή του νομίσματος από δραχμή σε ευρώ και δεν πήρα χαμπάρι.

Είμαι κορόϊδο γιατί, ενώ οι χώροι άθλησης θα έπρεπε να μου παρέχονται δωρεάν από το δήμο, δέχομαι να πληρώνω από 6 έως 12 ευρώ για να παίξω μία ώρα ποδόσφαιρο (από 80 έως 120 ευρώ ανά ώρα) στα περίφημα 5Χ5 όπου δεν υπάρχει χώρος και χρόνος για προθέρμανση και η κατάσταση του τάπητα είναι κατά κανόνα άθλια. Τουλάχιστον τα 5Χ5 έχουν κάνει πλούσιους και τους φυσιοθεραπευτές καθώς οι μισοί και πλέον πελάτες τους προέρχονται από εκεί (διαστρέμματα, ρήξη χιαστού, κάκωση μηνίσκου κλπ, εξαιτίας της ακαταλληλότητας του χλοοτάπητα).

Είμαι κορόϊδο γιατί, δέχομαι να πληρώνω τον καφέ 3 και 4 ευρώ ενώ το κόστος του δεν υπερβαίνει τα 20 λεπτά (αισχροκέρδεια μέχρι και 2000 %). Κόβεται περίπου μία απόδειξη ανά τρεις καφέδες και σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι κακοπληρώνονται και είναι ανασφάλιστοι. Μάλιστα οι ιδιοκτήτες και οι υπάλληλοι θεωρούν αυτονόητη τη συναίνεσή μας στη μη παροχή αποδείξεων σαν να κερδίζουμε κι εμείς από αυτή την ιστορία.

Είμαι κορόϊδο γιατί, δέχομαι να πληρώνω το ποτό 6, 7, 8 ευρώ και βάλε, όσο περίπου κάνει το μπουκάλι στη χονδρική (1 μπουκάλι = 10-12 ποτά, αισχροκέρδεια από 500 % και πάνω). Και φυσικά πολύ συχνά τα ποτά είναι μπόμπες, σχεδόν ποτέ δεν κόβονται αποδείξεις και σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι κακοπληρώνονται και είναι ανασφάλιστοι. Σε όλη την Ευρώπη η μπύρα κοστίζει 1 με 1,5 ευρώ και το ποτό 3 με 4. Εδώ το σαπουνόνερο που μας πουλάνε για μπύρα κοστίζει 5 με 6 ευρώ και η μπόμπα 7 με 8 (στα 8 ευρώ πωλείται συνήθως η σπέσιαλ μπόμπα). Και τα ενοίκια; Και η προστασία; Τα πρόστιμα; Αν δεν έβγαζε τέτοιο υπερκέρδος δε θα ήταν τόσο ψηλά τα ενοίκια, δε θα έρχονταν οι μπράβοι για προστασία, δε θα τους έριχναν απανωτά πρόστιμα από τους δήμους για να πάρουν κι αυτοί τη μίζα τους. Αλλά εγώ το κορόιδο φταίω που τα πληρώνω... Είμαι κορόϊδο γιατί, με έχουν πείσει ότι έτσι είναι τα πράγματα και τι να κάνουμε.
(Ποιον βολεύει άραγε αυτή η νοοτροπία?).

Και ο κατάλογος αυτός μπορεί να συνεχίζεται για πάντα...
....., μήπως είμαι κορόϊδο γιατί ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ?!?

8 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Nai!!!

Ανώνυμος είπε...

Πες τα χρυσόστομε!

k1 είπε...

Μήπως κανείς δεν είναιι διατεθειμένος να σηκωθεί απ'τον καναπέ του για να διαμαρτυρηθεί? Λέω, μήπως?

D.Angel είπε...

Λύκοι θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πρόβατα λέει ένα γνωστό άσμα!!!
Φιλιά

gnostosagnostos είπε...

γιατι ΜΑΣ αξιζει!

hercules είπε...

Δέν μπορούμε να σηκωθούμε γιατί είμαστε κολλημένοι στο internet,είναι πιο εύκολο να διαβάζεις και να βλέπεις απ΄ την πολυθρόνα του χώρου σου.Ακόμα ευκολότερο να κριτικάρεις τους άλλους και να ρίχνεις το φταίξιμο για τα κακώς κείμενα.

hercules είπε...

PS.αντε ώρα για επικοινωνία[facebook]

Dimitris είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ... 6,7,8 ευρώ το ποτό???
10 ευρώ το πλήρωσα χτες σε κλαμπ του ηρακλείου...και 5 το σφηνάκι!!!
Στο Λονδίνο σε ένα απ τα καλύτερα κλαμπ στην ευρώπη το πλήρωσα 4λίρες το ποτό μου!!!
Και το μπουκαλάκι νερό εδώ το φέρνουν σε καφετέριες χωρίς να το ζητήσεις αλλά το πληρώνεις 1 ευρώ!!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails