Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Η εφημερίδα του 21ου αιώνα!

Ποια μορφή, θα έχει η επιτυχία για τις εφημερίδες τα επόμενα χρόνια; Κάποιες εφημερίδες θα έχουν αντιμετωπίσει επιτυχώς την πρόκληση με τα υπάρχοντα επιχειρηματικά τους μοντέλα, θα έχουν εξετάσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις και θα έχουν αναδειχθεί ως "μεγάλα ονόματα" και θα πρέπει σύμφωνα με την μελέτη (Publishing Centre of Excellence) της PwC (PricewaterhouseCoopers):

- Να αντιμετωπίζουν την αυξημένη ζήτηση από το αναγνωστικό κοινό για ειδήσεις ειδικού περιεχομένου, ενώ θα πρέπει να συνεχίσουν να παρέχουν ειδήσεις για το ευρύτερο κοινό.

- Να ενισχύουν το online περιεχόμενό τους απευθυνόμενοι σε συγκεκριμένες αγορές και διανέμοντάς το μέσα από πολλαπλές πλατφόρμες.

- Να συνάπτουν στρατηγικές συνεργασίες με άλλους παρόχους περιεχομένου για να προσεγγίσουν συγκεκριμένο κοινό. Όμως για να το επιτύχουν, θα πρέπει να έχουν ως προτεραιότητα την επένδυση σε CRM και σε συστήματα διαχείρισης περιεχομένου.

- Να προσεγγίζουν με ευέλικτο και καινοτόμο τρόπο τα προϊόντα που προσφέρουν και να είναι προετοιμασμένοι να διαπραγματευτούν εναλλακτικές χρεώσεις με τους διαφημιστές.

- Να επανεξετάζουν τις προσπάθειες του marketing πωλήσεων για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που προσφέρονται από πολλαπλά κανάλια στην αγορά.

- Να έχουν μία ομάδα δημοσιογράφων που εργάζεται μέσα σε ένα περιβάλλον με πολλαπλές πλατφόρμες (κάτι το οποίο έχει συμβεί σε μερικές τηλεοπτικές εταιρείες), όπου έχουν πλήρη έλεγχο για την παραγωγή και προσφορά περιεχομένου που ποικίλει, από μερικές φωτογραφίες και βίντεο μέχρι και τη σύνταξη των άρθρων.

- Να δεχτούν ότι η "γενική σύνταξη" θα είναι σε άλλο σημείο ή θα παρέχεται από κάποιον τρίτο φορέα και ότι οι κεντρικές αίθουσες ειδήσεων θα υπάρχουν για να δημιουργούν περιεχόμενο, το οποίο θα μπορεί να προσαρμοστεί σε τοπικό επίπεδο.

* Η PwC διεξήγαγε μία online έρευνα στην οποία συμμετείχαν 4.900 ερωτηθέντες για την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών αναφορικά με το περιεχόμενο των ειδήσεων. Οι αναγνώστες που ερωτήθηκαν ήταν από τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ελβετία, τη Μ. Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Συνεντεύξεις έγιναν με 30 κορυφαίους εκδότες εφημερίδων και 10 μεγάλους αγοραστές διαφημιστικού χρόνου σε όλο τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails