Διακοπές στην Ελλάδα με ήλιο, θάλασσα, αλλά και αγορές…γουναρικών συνδυάζουν οι Ρώσοι τουρίστες που επισκέπτονται κάθε χρόνο την Χερσόνησο.
Παρά το γεγονός ότι η κρίση των τελευταίων χρόνων έπληξε την περιοχή, πολλά καταστήματα εξακολουθούν να προσελκύουν τους τουρίστες αλλά και τους εμπόρους, ίσως, από τη Ρωσία (αρκετά τα γουναράδικα στην ευρύτερη περιοχή, πολλά περισσότερα από τα...περίπτερα!!!)
Περίπου 97% των βιζόν και των άλλων προϊόντων γούνας που παράγονται στην Ελλάδα εξάγονται στη Ρωσία ή αγοράζονται από τους Ρώσους τουρίστες το καλοκαίρι. Τα υπόλοιπα καταλήγουν κυρίως στη Ρουμανία και τη Σερβία, αφού στην Ελλάδα οι πωλήσεις είναι ελάχιστες, λόγω της αλλαγής που παρατηρείται στις τάσεις της μόδας.
Τα ελληνικά γουναρικά είναι περίπου 70% φθηνότερα σε σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται από τους γνωστούς οίκους μόδας του εξωτερικού, ενώ στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργούν γύρω στις 1.000 βιοτεχνίες (κυρίως μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις) και καταστήματα γουναρικών.
Βέβαιο είναι ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού κάνουν ό,τι μπορούν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των Ρώσων, που θεωρούνται οι καλύτεροι τουρίστες.
Αλλά αυτό βέβαια, όπως δείχνουν τα πράγματα αρχίζει να αλλάζει από φέτος(το "καλύτεροι τουρίστες" εννοώ), η μας πείραν "χαμπάρι" λοιπόν, η άρχισαν να "στερεύουν" οικονομικά και αυτοί.
Υπάρχει βέβαια και η εκδοχή να επιλέγουν άλλους προορισμούς, οι με υψηλά οικονομικά Ρώσοι πελάτες, αφού και τα στάνταρ που ζητούν είναι και τα ανάλογα.
Παραμένει όμως ο πρώτος σε προτίμηση προορισμός η Κρήτη, σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, από τους Ρώσους μιλάμε πάντα.
Παρά το γεγονός ότι η κρίση των τελευταίων χρόνων έπληξε την περιοχή, πολλά καταστήματα εξακολουθούν να προσελκύουν τους τουρίστες αλλά και τους εμπόρους, ίσως, από τη Ρωσία (αρκετά τα γουναράδικα στην ευρύτερη περιοχή, πολλά περισσότερα από τα...περίπτερα!!!)
Περίπου 97% των βιζόν και των άλλων προϊόντων γούνας που παράγονται στην Ελλάδα εξάγονται στη Ρωσία ή αγοράζονται από τους Ρώσους τουρίστες το καλοκαίρι. Τα υπόλοιπα καταλήγουν κυρίως στη Ρουμανία και τη Σερβία, αφού στην Ελλάδα οι πωλήσεις είναι ελάχιστες, λόγω της αλλαγής που παρατηρείται στις τάσεις της μόδας.
Τα ελληνικά γουναρικά είναι περίπου 70% φθηνότερα σε σχέση με τα προϊόντα που πωλούνται από τους γνωστούς οίκους μόδας του εξωτερικού, ενώ στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργούν γύρω στις 1.000 βιοτεχνίες (κυρίως μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις) και καταστήματα γουναρικών.
Βέβαιο είναι ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού κάνουν ό,τι μπορούν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των Ρώσων, που θεωρούνται οι καλύτεροι τουρίστες.
Αλλά αυτό βέβαια, όπως δείχνουν τα πράγματα αρχίζει να αλλάζει από φέτος(το "καλύτεροι τουρίστες" εννοώ), η μας πείραν "χαμπάρι" λοιπόν, η άρχισαν να "στερεύουν" οικονομικά και αυτοί.
Υπάρχει βέβαια και η εκδοχή να επιλέγουν άλλους προορισμούς, οι με υψηλά οικονομικά Ρώσοι πελάτες, αφού και τα στάνταρ που ζητούν είναι και τα ανάλογα.
Παραμένει όμως ο πρώτος σε προτίμηση προορισμός η Κρήτη, σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, από τους Ρώσους μιλάμε πάντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου