Σχεδόν έξι στους δέκα Βρετανούς καταναλωτές πιστεύουν ότι θα χρειαστούν μέχρι και τρία χρόνια μέχρι να βελτιωθεί η οικονομική κατάσταση σε σημείο που να μπορούν να ξοδεύουν και πάλι ελεύθερα, σύμφωνα με μια έρευνα της εταιρείας συμβούλων Accenture.
Η έρευνα για την κατανάλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία έδειξε επίσης ότι το 55% των αγοραστών θεωρεί ότι η οικονομική κατάστασή τους έχει χειροτερεύσει από πέρσι και πολλοί είναι αυτοί που έχουν προσαρμόσει ανάλογα τις συνήθειές τους: βγαίνουν έξω για φαγητό λιγότερο, αγοράζουν λιγότερα επώνυμα προϊόντα και περιμένουν τις εκπτώσεις για να ψωνίσουν.
"Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι ο σημερινός καταναλωτής είναι "κυνηγός ευκαιριών" και οι έμποροι πρέπει να γνωρίζουν πώς να ανταποκριθούν" είπε η Τζάνετ Χόφμαν, διευθύντρια του τμήματος λιανικής πώλησης της Accenture.
"Οι έμποροι θα πρέπει να εξετάζουν προσεκτικά την πολιτική τιμολόγησης και να επικεντρώνονται στην προώθηση προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών στις σωστές τιμές", πρόσθεσε.
Η έρευνα της εταιρείας ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο και συνεχίστηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο, σε δείγμα 508 Βρετανών καταναλωτών. Διαπιστώθηκε ότι το 75% των καταναλωτών έχουν αλλάξει τις συνήθειές τους όσον αφορά τις αγορές τροφίμων -- επτά στους δέκα μάλιστα δηλώνουν ότι σήμερα είναι λιγότερο πιθανό να αγοράζουν "πράσινα" ή "βιολογικά" προϊόντα. Το 67% είπε ότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα σε επώνυμα προϊόντα. Το 39% επιλέγουν πλέον φθηνότερα ενδύματα και το 59% είπαν ότι περιμένουν τις εκπτώσεις για να ψωνίσουν.
Σχεδόν ένας στους δύο (ποσοστό 44%) είπε ότι τα είδη σπιτιού δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα ενώ το 41% θα περιμένει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.
Η έρευνα για την κατανάλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία έδειξε επίσης ότι το 55% των αγοραστών θεωρεί ότι η οικονομική κατάστασή τους έχει χειροτερεύσει από πέρσι και πολλοί είναι αυτοί που έχουν προσαρμόσει ανάλογα τις συνήθειές τους: βγαίνουν έξω για φαγητό λιγότερο, αγοράζουν λιγότερα επώνυμα προϊόντα και περιμένουν τις εκπτώσεις για να ψωνίσουν.
"Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι ο σημερινός καταναλωτής είναι "κυνηγός ευκαιριών" και οι έμποροι πρέπει να γνωρίζουν πώς να ανταποκριθούν" είπε η Τζάνετ Χόφμαν, διευθύντρια του τμήματος λιανικής πώλησης της Accenture.
"Οι έμποροι θα πρέπει να εξετάζουν προσεκτικά την πολιτική τιμολόγησης και να επικεντρώνονται στην προώθηση προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών στις σωστές τιμές", πρόσθεσε.
Η έρευνα της εταιρείας ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο και συνεχίστηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο, σε δείγμα 508 Βρετανών καταναλωτών. Διαπιστώθηκε ότι το 75% των καταναλωτών έχουν αλλάξει τις συνήθειές τους όσον αφορά τις αγορές τροφίμων -- επτά στους δέκα μάλιστα δηλώνουν ότι σήμερα είναι λιγότερο πιθανό να αγοράζουν "πράσινα" ή "βιολογικά" προϊόντα. Το 67% είπε ότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα σε επώνυμα προϊόντα. Το 39% επιλέγουν πλέον φθηνότερα ενδύματα και το 59% είπαν ότι περιμένουν τις εκπτώσεις για να ψωνίσουν.
Σχεδόν ένας στους δύο (ποσοστό 44%) είπε ότι τα είδη σπιτιού δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα ενώ το 41% θα περιμένει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου