Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ … ΔΥΣΚΟΛΑ!

Κάποτε , σε κάποιον διαδικτυακό φίλο , που με ρώτησε :
– Απορώ Silia γιατί κάνετε … τα εύκολα , δύσκολα ;
… έδωσα την εξής απάντηση :
– Φίλε μου :
Δεκάδες απαντήσεις , για ένα τόσο απλό φαινομενικά ερώτημα …
Μου είναι αδύνατον να σας τις δώσω (τις απαντήσεις) όλες …
Ωστόσο θα επιχειρήσω να σας δώσω μερικές … Και από αυτές εσείς κρατάτε όποια θέλετε … όποια σας ταιριάζει … ή σας βολεύει … ή προτιμάτε … ή εκλέγετε …. ή ξεχωρίζετε ως αρμόζουσα στο ταπεραμέντο , ή στα προσωπικά σας γούστα , ή στην σκέψη που είχατε όταν εκφράσατε το ερώτημά σας ….
Απ.1 : – Γιατί ΔΕΝ μπορώ να κάνω τα δύσκολα , εύκολα .
Απ.2 : – Γιατί τα δύσκολα , δύσκολα γίνονται εύκολα .
Απ.3 : – Γιατί τα εύκολα , δεν είναι δύσκολο να γίνουν δύσκολα .
Απ.4 : – Γιατί είναι δύσκολο να κάνεις τα εύκολα δύσκολα .(κι εγώ μπορεί να είμαι … μαζόχα) .
Απ.5 : – Γιατί είναι εύκολο να κάνεις τα εύκολα , δύσκολα (κι εγώ μπορεί να μην είμαι άνθρωπος , που θέλει να καταπονεί εύκολα τον εαυτό του) .
Απ.6 : – Γιατί …. «Η ζωή , είναι δύσκολη» (αυτό είναι ο Α’ κανόνας – Νόμος του Βουδδισμού ….κι εγώ , μπορεί να είμαι ΚΑΙ βουδδίστρια) …
Απ.7 : Γιατί αν έκανα τα δύσκολα , εύκολα , θα ήμουν θαυματοποιός (κι εγώ ΔΕΝ είμαι)
Απ.8 : – Γιατί , πώς αλλιώς θα κρατούσα ζωηρό το … ενδιαφέρον σας ; …
Απ.9 : – Γιατί έτσι λειτουργώ , όταν είμαι θλιμμένη .
Απ.10 : – Γιατί … νυστάζω …
Από:
http://silia.wordpress.com/

3 σχόλια:

D.Angel είπε...

Γιατί βαριέμαι!!!
Χα χα χα
Κατεβαίνω στο νησί για διακοπές!

Φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφα!

busy bee είπε...

Πάντα ευπρόσδεκτη...εννοείτε.

Γραφεας Πεζικου είπε...

Και εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω
τις εύκολες απαντήσεις Σας!χα,χα!
Καλή Νύχτα και Καλή βδομάδα Σας

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails