Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

Επιστολή του Αναπληρωτή Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της ΝΔ κ. Ιωάννη Μοίρα προς τον "ANemo"

Πολύ ενδιαφέροντα διαβάστε:
"Πρωί-πρωί Κυριακής έφτασε στα έρημα λόγω διακοπών γραφεία του Ιστολογικού Ομίλου ANemos ηλεκτρονική επιστολή από τον Αναπληρωτή Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού
και Προγράμματος της ΝΔ κ. Ιωάννη Μοίρα. Η ηλεκτρονική επιστολή αναφέρει τα εξής:
Με έκπληξη διαπίστωσα ότι σε αναφορά σας στο blog σας (http://naftilos.blogspot.com/2009/07/blog-post_5730.html), με παρουσιάζετε ωσάν να συνδέομαι, διά μέσου του κειμένου μίας ομιλίας μου που ανήρτησα στο δικό μου προσωπικό blog (http://ioannismoiras.blogspot.com/), με το περιεχόμενο του βιβλίου "Όχι στην Παλιά Πόλη", με τις απόψεις του συγγραφέα και πέρα από αυτά, με βάση μία δική σας παράλογα διασταλτική ερμηνεία, με κύκλους της ελληνικής ακροδεξιάς.
Σας απαντώ ότι η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική απ’ ότι την παρουσιάζετε και αυτό φαίνεται καθαρά από το πλήρες κείμενο της ομιλίας μου ((http://ioannismoiras.blogspot.com/2009/04/blog-post_28.html) και όχι, ένα επιλεκτικό απόσπασμα, που εσείς θεωρήσατε σκόπιμο να αναδημοσιεύσετε.
Θα μπορούσα να είμαι επιεικής μαζί σας, αποδεχόμενος ότι πράξατε τα παραπάνω από αμέλεια, ή κατά λάθος, αν δεν είχατε προβεί στις εξής δύο πονηρές και κακόβουλες ενέργειες:
- Πρώτον, παραλείπετε να συμπεριλάβετε το πλήρες κείμενο της ομιλίας μου, ή έστω, ένα μικρό κομμάτι της, συνοδευόμενο όμως από σύνδεσμο (link) που θα παραπέμπει απευθείας....

Διαβάστε το πλήρες post στον ANemo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails