Με τον πλέον βαρύ φόρο, πληρώνουν οι Κρητικοί την απουσία ενός εθνικού οδικού άξονα, ο οποίος να πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις -με βάση τα ευρωπαϊκά στάνταρ- και φυσικά να καλύπτει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες ενός νησιού, όπως η Κρήτη.
Τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύονται, είναι άκρως ανησυχητικά, αφού πλέον οι θάνατοι από τροχαία στην Κρήτη έχουν «χτυπήσει» κόκκινο. Από την αρχή του έτους 58 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία, τα οποία σύμφωνα με τους ειδικούς, θα είχαν αποφευχθεί σε μεγάλο ποσοστό, αν υπήρχαν στο δρόμο τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
Αν υπολογίσει κανείς σε αυτό, το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς που επιζούν από τα τροχαία, ανασύρονται πολυτραυματισμένοι, με αποτέλεσμα να ζουν μεν, αλλά να αντιμετωπίζουν πάρα πολλά προβλήματα αναπηρίας, τότε αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος.
Η κατασκευή ενός ασφαλούς και σύγχρονου Βόρειου Οδικού άξονα, είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου.
Κοντεύουμε να φτάσουμε μισό αιώνα συζητήσεων για την ανάγκη ενός σύγχρονου ΒΟΑΚ. Την ίδια ώρα το οδικό δίκτυο της Κρήτης είναι βγαλμένο από μια άλλη εποχή, καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του έχει κατασκευαστεί εδώ και πολλές δεκαετίες. Ενώ τα περισσότερα έργα που γίνονται είναι είτε μπαλώματα, είτε έργα, τα οποία με το που κατασκευάζονται είναι ήδη απαρχαιωμένα.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια στο νησί, έχουν κατασκευαστεί τμήματα οδικού δικτύου, οι μελέτες των οποίων έγιναν χρόνια πριν από την υλοποίηση των έργων. Δεν έγιναν με έναν ορίζοντα εικοσαετίας για παράδειγμα. Έτσι με το που δόθηκαν στην κυκλοφορία, αποδείχτηκε από την πρώτη στιγμή ότι απλά δεν μπορούν να καλύψουν τις τεράστιες ανάγκες της Κρήτης. Και όλα αυτά τη στιγμή που, χάριν ανεκδότου, ο Βόρειος Οδικός άξονας είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα, με τη μορφή που έχει σήμερα.
Πηγή:2810.gr
Τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύονται, είναι άκρως ανησυχητικά, αφού πλέον οι θάνατοι από τροχαία στην Κρήτη έχουν «χτυπήσει» κόκκινο. Από την αρχή του έτους 58 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία, τα οποία σύμφωνα με τους ειδικούς, θα είχαν αποφευχθεί σε μεγάλο ποσοστό, αν υπήρχαν στο δρόμο τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
Αν υπολογίσει κανείς σε αυτό, το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς που επιζούν από τα τροχαία, ανασύρονται πολυτραυματισμένοι, με αποτέλεσμα να ζουν μεν, αλλά να αντιμετωπίζουν πάρα πολλά προβλήματα αναπηρίας, τότε αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος.
Η κατασκευή ενός ασφαλούς και σύγχρονου Βόρειου Οδικού άξονα, είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου.
Κοντεύουμε να φτάσουμε μισό αιώνα συζητήσεων για την ανάγκη ενός σύγχρονου ΒΟΑΚ. Την ίδια ώρα το οδικό δίκτυο της Κρήτης είναι βγαλμένο από μια άλλη εποχή, καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του έχει κατασκευαστεί εδώ και πολλές δεκαετίες. Ενώ τα περισσότερα έργα που γίνονται είναι είτε μπαλώματα, είτε έργα, τα οποία με το που κατασκευάζονται είναι ήδη απαρχαιωμένα.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια στο νησί, έχουν κατασκευαστεί τμήματα οδικού δικτύου, οι μελέτες των οποίων έγιναν χρόνια πριν από την υλοποίηση των έργων. Δεν έγιναν με έναν ορίζοντα εικοσαετίας για παράδειγμα. Έτσι με το που δόθηκαν στην κυκλοφορία, αποδείχτηκε από την πρώτη στιγμή ότι απλά δεν μπορούν να καλύψουν τις τεράστιες ανάγκες της Κρήτης. Και όλα αυτά τη στιγμή που, χάριν ανεκδότου, ο Βόρειος Οδικός άξονας είναι ενταγμένος στα διευρωπαϊκά δίκτυα, με τη μορφή που έχει σήμερα.
Πηγή:2810.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου