Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Δωσε λουλουδια στους επαναστατες που απετυχαν.

«Ειμαι ενας απο τους χιλιαδες νεαρους της δικης μου κοινωνικης ταξης... που μεσα στο μυαλο τους ζυμωνονται συγκεκριμενες ιδεες. Τιποτε απ' ολα αυτα που με αφορουν δεν ειναι πρωτοφαντο. Ειμαι πολυ νεος και ξερω ελαχιστα πραγματα. Εχουν περασει ελαχιστοι μηνες απο τοτε που αρχισα να συζητω για τις δυνατοτητες της κοινωνικης επαναστασης με ανθρωπους που εχουν σκεφτει το ολο ζητημα πολυ περισσοτερο απ' oτι θα μπορουσα να ειχα κανει εγω. Ειμαι μια απλη σταγονα, κατεληξε ο Υακινθος, μεσα στη σκοτεινη απεραντοσυνη του λαου.
Το μονο που ισχυριζομαι πως εχω, ειναι καλη πιστη και τεραστια επιθυμια για την εφαρμογη της δικαιοσυνης.»

Χενρυ Τζεημς: «Η Πριγκιπισσα Καζαμασινα».


«Οταν ο καντηλαναφτης ή αλλιως νεωκορος του αγιου νικολαου μου φυτεψε μια σφαιρα εξ' επαφης στον αυχενα επειδη, το παγωτο που ετρωγα ελιωσε απo τη ζεστη των κεριων και επεσε λερωνοντας το πατωμα της εκκλησιας, δεν πεθανα αμεσως.
Επιστρατευσα οσες δυναμεις μου ειχαν απομεινει, συρθηκα εξω και με ενα κοκκινο σπρει που ειχα βουτηξει απο την κωλοτσεπη του αριστερου ψαλτη, προλαβα και ζωγραφισα στον ανατολικο τοιχο της εκκλησιας το μοναδικο γκραφιτι της ζωης μου που ελεγε ''Στελλα, ελα να σε σωσω, γιατι σ' αγαπω''. Μετα επεσα νεκρος οδευοντας πια προς την ελευθερια.»

γιωργος καππα «Αναστεναγμοι μεσα απο μια κασα»



Από τον"γιωργος καππα"

2 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Όμορφα πολύ όμορφα και τα δυο φιλοσοφικά δρώμενα!Πρώτη μου φορά τα διαβάζω!Μπράβο Σας...

Ανώνυμος είπε...

Τι ομορφα γραφει?
Μπλεξαμε τα παγωτα με τις κασες...

παρ΄τε αυτο, μηπως και σας ερθει λιγο καλυτερη εμπνευση και βελτιωθει λιγο η αρχικη σας λυση...δουλιτσα χρειαζεται, μην αγχωνεστε

http://www.youtube.com/watch?v=slWRbC8txK0

(Φ)

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails