Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ανηθικοηθικός, αριστεροδεξιός, παλιομοδίτης Ελληνας ψηφοφόρος.

Αργησες λόγια
Στέρεψες όνειρα
Πολιόρκησες άμμο
Λούφαξες οράματα
Χρ. Παπαγεωργίου, «Μη μου πεις»

Ο ανηθικοηθικός, αριστεροδεξιός, παλιομοδίτης Ελληνας ψηφοφόρος,
γυρίζει, ζυγίζει και διαπραγματεύεται.
ΤΑ τρωκτικά της εξουσίας επιβιώνουν
όσο μυρίζουμε και παίζουμε κι εμείς με το «τυράκι» της φάκας.
Οπως και να 'χει, ο κ. Καραμανλής επικαλείται το «εθνικό συμφέρον»!
Το εθνικό συμφέρον ποιανών; των τραπεζών ή του Μήτσου;
Διότι δεν έχουν και οι δύο το ίδιο εθνικό συμφέρον.
Οι τράπεζες (προ κρίσης, μέσα στην κρίση και μετά την κρίση) κερδίζουν.
Ο Μήτσος χάνει. Μάλιστα χάνει (και) απ' τις τράπεζες.
Παράδοξον!
Ο Μήτσος παράγει τον εθνικό πλούτο (και φτωχαίνει)
ενώ οι τράπεζες δεν παράγουν τίποτα (και πλουτίζουν).
Ποιο εθνικό συμφέρον λοιπόν;
Του κ. Μπόμπολα που φτιάχνει δρόμους μαζί με τον κ. Σουφλιά
ή του Μήτσου που θα τους πληρώνει (φτωχαίνοντας κι άλλο) μια ζωή;...!
Πλήρες post εδώ



Κάνε μου μπα, να κάνω χα!
Να μην μας πιάσουνε στα πρα...
Κάνε μου χο-γλο-γλο, βγάλε φωνή
χα-χα, μπαχανισμένη μου ζωή.

ʼμα βγάζαμε τις μάσκες
θα 'ταν διαφορετικά.
Ως και οι πάνκισσες τα βάψαν
πράσινα τα μαλλιά.

Πρασινοαίματος καιρός,
δηλώνω πρασινοφρουρός
να μ' αγαπάς πρασινωπά
έχω και καταπράσινη καρδιά.

Πως να παίξουμε κρεμάλες
ξέχασές το στυλό
στον επήρα τις προάλλες
πράσινο.

Είσαι θαμπή, κάνε μου μπι
σαν θερινή χαζή αναψυχή
βάψε με μπλε μάρεν και βυσσινί
φυλάκισέ με αν θες στο μουσταρδί.

Μετενσαρκώνομαι σε δάδα
κι έλαμψα στο πουθενά
και τη μικρή μου κουτουράδα
κάψανε στην πυρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails