Οι ανταγωνιστές της Ελλάδας στη Μεσόγειο, όπως η Ιταλία, αλλάζουν το τουριστικό τους προϊόν προς είδη που προσελκύουν ειδικές κατηγορίες
τουριστών με υψηλότερα εισοδήματα και “εξειδικευμένες τουριστικές ανάγκες”
Ακούει κανείς!!!
Ολα αλλάζουν στη σκακιέρα του τουριστικού προιόντος, μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο.
Μόνο εδώ επιμένουμε στην οπισθοδρόμηση.
Σταθερές αξίες βλέπετε.
-Αναβάθμιση του προιόντος και των υπηρεσιών μας άμεσα.
-Υποδομές σε όλα τα επίπεδα.
-Κατάρτιση και τουριστική παιδεία.
-Απομάκρυνση και απεξάρτηση από τα cartel που ελέγχουν το προιόν.
-Παραμέρισμα του ατομικού συμφέροντος και έκφραση της συλλογικότητας πάνω στο αντικείμενο.
-Εφαρμογή των νόμων για όλους και μακριά και σε απόσταση τα κόμματα.
τουριστών με υψηλότερα εισοδήματα και “εξειδικευμένες τουριστικές ανάγκες”
Ακούει κανείς!!!
Ολα αλλάζουν στη σκακιέρα του τουριστικού προιόντος, μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο.
Μόνο εδώ επιμένουμε στην οπισθοδρόμηση.
Σταθερές αξίες βλέπετε.
-Αναβάθμιση του προιόντος και των υπηρεσιών μας άμεσα.
-Υποδομές σε όλα τα επίπεδα.
-Κατάρτιση και τουριστική παιδεία.
-Απομάκρυνση και απεξάρτηση από τα cartel που ελέγχουν το προιόν.
-Παραμέρισμα του ατομικού συμφέροντος και έκφραση της συλλογικότητας πάνω στο αντικείμενο.
-Εφαρμογή των νόμων για όλους και μακριά και σε απόσταση τα κόμματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου