Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Και μίλησε και λάλησε ο Πιτσιρίκος...

Η μπαλάντα του πιτσιρίκου

Μου επέβαλαν ειρήνη

Μούπαν να μην μιλώ

Να μην πετώ γιαούρτια να μην αγανακτώ

Να μην πετάω λόγια για κείνα τα λαμόγια

Να μην κράζω τους πραίτορες να μην αντιμιλώ
·
Κλείνουν τις υποθέσεις οι κύριοι δικαστές

Στο αρχείο η ζωή μας με τις παραγραφές

Κλείνεις εμένα μέσα μπαγάσα δικαστή

Και τους Φοράκους όλους έξω απ τη φυλακή

Όσο με βομβαρδίζουν με ακρίβεια και ανεργία

Εγώ θα ρίχνω πέτρες στη μέση στην πλατεία
·
Επέβαλαν ειρήνη

Ξέγνοιαστοι να πουλάνε

Να βράζει το παγκάρι και να τα κονομάνε

Χρόνια πολλά καπάτσε

Εγώ δεν σε ξεχνώ

Δική σου αυτή η ειρήνη

Αλλά στο δρόμο εγώ
nefestoras

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails