Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Το κρητικό κρασί στη διεθνή αγορά.


Το νέο πρόγραμμα δράσης για την προώθηση του Κρητικού ποιοτικού οίνου στις αγορές του εξωτερικού παρουσιάστηκε την Παρασκευή 15/01/2010 σε εκδήλωση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Το πρόγραμμα εκπονείται από το Επιμελητήριο Ηρακλείου, μέλος του Enterprise Europe Network, σε συνεργασία με το Δίκτυο Οινοποιών Ηρακλείου και το Δίκτυο Οινοποιών Χανίων – Ρεθύμνης και είναι τριετούς διάρκειας.
Πρόκειται για μια οργανωμένη ενημερωτική εκστρατεία προώθησης του κρητικού κρασιού στις αγορές του εξωτερικού με ιδιαίτερη έμφαση στην αγορά της Βόρειας Αμερική.
Οι δράσεις του προγράμματος είναι:....1. Δημιουργία εξαγωγικής στρατηγικής marketing εντοπίζοντας το ιδανικό marketing mix και brand identity προώθησής του.
2. Δημιουργία Προωθητικού υλικού για το κρητικό κρασί.
3. Δημιουργία portal με ποικίλα στοιχεία αναφοράς στο κρασί της Κρήτης.
4. Δημιουργία ενημερωτικών φιλμ για το κρητικό κρασί. Τα φιλμς αυτά, διάρκειας περίπου δέκα λεπτών το καθένα, θα παρουσιάζουν τις παραδοσιακές ποικιλίες του κρητικού Αμπελώνα και τη διαδρομή γευσιγνωσίας του, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίζει και η παρουσίαση στοιχείων για την κρητική διατροφή, και τη σύνδεση της με το κρητικό κρασί. Τέλος, αναφορά θα γίνεται και στην κρητική κουλτούρα γενικότερα, της οποίας αναπόσπαστο κομμάτι αποτελεί το κρητικό κρασί.
Σκοπός του προγράμματος είναι να «ιχνηλατήσει» τη ζήτηση για κρητικό κρασί στις αγορές του εξωτερικού, και ειδικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, και παράλληλα να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του κρητικού κρασιού διεθνώς διευρύνοντας τα δίκτυα διανομής του με στόχο την αύξηση των εξαγωγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails