Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Ο κόσμος της σοφίας... γνωμικά.Νο5!

Aνήκω στους «Aνώνυμους Eργένηδες». Όποτε μου’ρχεται να παντρευτώ, μου
στέλνουν σπίτι μία κυρία με ρολά και ρόμπα για να μου κάψει το φαγητό.
Dick Martin
Πολλοί άνδρες οφείλουν την επιτυχία τους στην πρώτη τους γυναίκα, και τη
δεύτερη γυναίκα στην επιτυχία τους.
Jim Backus
Έρωτας είναι η αυταπάτη ότι μια γυναίκα είναι διαφορετική από τις άλλες.
H. L. Mencken
Eίναι μια γυναίκα που μιλά 18 γλώσσες και δεν μπορεί να πει όχι σε
καμία.
Dorothy Parker
Δεν θέλω υποτακτικούς στην επιχείρησή μου. Θέλω ο καθένας να λέει
ελεύθερα τη γνώμη του, ακόμη κι αν αυτό κοστίσει τη δουλειά του.
Samuel Goldwyn

2 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Μήπως είσαι αντιφαντικός ωρέ κουμπάρε???
Στην προηγούμενη ανάρτηση... μιλάς για έρωτα... μουσικές κτλ...
και εδώ το παίζεις φαλλοκράτης....

Ψάξε το πλιζ.... γιατί τσεκαριΖμένο... dεν αGαπούν οι φαλλοκράτες.....

:-))))))

busy bee είπε...

Καλησπέρα akanonisti!
Επειδή με αγαπούν...μάλλον δεν είμαι φαλλοκράτης!:)...τουλάχιστον έτσι μου λένε!!:)χι!χι!
Πέρα του ότι τα "σοφά" ρητά δεν είναι του υποφαινόμενου...προσπάθησε να τα δεις από την άλλη πλευρά...έστω την χιουμοριστική τους βρε παιδί μου...δεν είναι απαραίτητο να τα παίρνεις και της μετρητής.
Αλίμονο...εξάλλου η διάθεση φαίνεται ότι υπάρχει και στα γραφόμενα νομίζω.
Νάσαι καλά!
Τουλάχιστον να ξέρεις ότι θα είμαι από τους τελευταίους που θα στηρίξω οτιδήποτε το φαλλοκρατικό.
Ξέρεις ΄για παράδειγμα ότι δεν είμαι ρατσιστής αλλά τα ανέκδοτα για τους πόντιους και τις ξανθιές μου αρέσουν.!:)
Ωρα καλή καλό βράδυ.

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails