Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Σας μυρίζει κάτι καμένο;... Ζήτω που καήκαμε!


Καθόμαστε οικογενειακά και βλέπουμε στον Alpha το ¨Κάτι ψήνεται". Τι να κάνω; Αρέσει στα παιδιά μου, εγώ θέλω να ξεκλέβω όσο γίνεται περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου, κάθομαι και το βλέπω κι εγώ...
Ξαφνικά, το πρόγραμμα διακόπτεται και εμφανίζεται ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου να απευθύνεται στον λαό με διάγγελμα.
Ο διάλογος που σας μεταφέρω είναι πραγματικός κι έγινε μεταξύ της αφεντιάς μου και του γιού μου:
-Μπαμπά, ποιός είναι αυτός ο κύριος;
-Σώπα παιδί μου, είναι ο Πρωθυπουργός, κάτσε ν' ακούσουμε τι θα μας πει...
....
-Αυτός ο κύριος μαγείρεψε απόψε;
-Όχι παιδί μου, αυτός απλώς σερβίρει, άλλοι μαγείρεψαν...
-Γιατί μπαμπά μόνο μιλάει και δεν δείχνει τι φαγητά θα φάνε;
-Τέρμα το φαγητό παιδί μου, αυτό λέει ο κύριος, αρκετά φάγαμε, από δω και μπρος μόνο θα ακούμε...
-Αργεί μπαμπά ο κύριος; Βαρέθηκα να τον ακούω...
-Όχι παιδί μου δεν αργεί, μόνο το ορεκτικό σερβίρει, το κυρίως πιάτο θα μας το φέρει αργότερα...

Αναδημοσίευση: http://aletri.blogspot.com/2010/02/blog-post_336.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails