Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΒΑΤΟΠΕΔΙ,ΖΗΜΕΝΣ ,ΟΜΟΛΟΓΑ,κι εμεις το χαβά μας.


Ειμαι έξαλλη
Για την ΄΄κοντή΄΄ μας μνήμη
για την ευκολια να τσιμπάμε οτι μ@α γουστάρουν για να απροσανατολιζόμαστε
Τώρα μας φταίει ο δημοσιογράφος της φόκους,οι γερμαναράδες,οι ΄΄ξένοι΄΄γενικώς
που επιβουλευονται την εθνική μας[!]κυριαρχία[!]
Ειμαι έξαλλη
γιατί ενω ''λεφτά υπάρχουν''
μου λέει τώρα ο ΓΑΠ και ο Λοβέρδος δεν υπάρχει σάλιο
[χωρίς σάλιο παιδια,λιγο δύσκολο......]
Ειμαι εξαλλη
με το υποτιθέμενοελληνικο φιλοτιμο που πετάει τη σκούφια του για εφφε
ενω το εχουν ξεσχίσει με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος
με τις μίζες και τα σκαστά σκάνδαλα δισεκατομμυρίων
ολα τα ξεχάσαμε?
Ωραια μας χειραγωγούν,εθνικο θέμα η κρίση?ΠΟΙΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
Ποιοι μας ξεπουλανε για μίζες και χλιδή?
ΜΑς πετάνε ενα κοκαλλο με εξεταστικές και αλλες αηδίες που δεν βγάζουν πουθενά
Ειμαι εξαλλη....με την τηλόραση που παιζει το παιχνιδάκι του τρόμου καθε βράδι
Παιδια,θα πληρώσει κανείς?ΣΕ ΛΕΦΤΑ οχι με επιπλήξεις και δηθεν φυλακίσεις[οπως οι αλήστου μνήμης κουμπάροι της ΝΔ]
Ειμαι εξαλλη
γιατι γινόμαστε κύμβαλα αλαλαζοντα
και δεν αντιλαμβανόμαστε οτι χειρίζονται το μυαλο μας,το συναίσθημα ,και μας πάνε οπου θελουν
παθητικους και πειθήνιους -δουλέψτε ως τα 70 και μετα κατευθείαν στον τάφο
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ
ΚΑΙ κ.ΓΑΠ,πού ειναι τα λεφτά?καλο το παραμύθι σου αλλά δεν εχει δράκο[που λεει και το λαικο άσμα]
http://pentanostimi.blogspot.com/2010/02/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails