Όταν η τουριστική βιομηχανία προβάλλει τον εαυτό της ως εξαιρετική αξία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, τόσο πιο πιθανό είναι να βγει δυνατότερη από ποτέ.
Ας επικεντρωθούμε στις τρεις μαγικές λέξεις:
Ποιότητα – Ποιότητα – Ποιότητα.
Η ανταγωνιστικότητα έχει να κάνει με ποιότητα στις υπηρεσίες, ποιότητα στις υποδομές, ποιότητα από το Α ως το Ω.
Αυτοσκοπός δεν είναι να φέρω άρον-άρον και όπως-όπως τον πελάτη, αλλά να τον κρατήσω, με συνέχεια, με σταθερή συνέχεια.
Η όποια διαφημιστική προβολή του προϊόντος, με σπατάλες χρημάτων που δεν υπάρχουν, έρχεται σε δευτερεύουσα μοίρα.
Εξάλλου στην συγκεκριμένη περίπτωση η πιο ¨ζωντανή¨ προβολή του προϊόντος, είναι ο Ιδιος, ο ικανοποιημένος πελάτης Του.
Δυστυχώς η Κρήτη και γενικότερα η Ελλάδα αυτή την στιγμή σαν Brand name δεν πουλάει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου