Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Τουριστική Ποιοτική Βιομηχανία.


Όταν η τουριστική βιομηχανία προβάλλει τον εαυτό της ως εξαιρετική αξία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, τόσο πιο πιθανό είναι να βγει δυνατότερη από ποτέ.

Ας επικεντρωθούμε στις τρεις μαγικές λέξεις:

Ποιότητα – Ποιότητα – Ποιότητα.

Η ανταγωνιστικότητα έχει να κάνει με ποιότητα στις υπηρεσίες, ποιότητα στις υποδομές, ποιότητα από το Α ως το Ω.

Αυτοσκοπός δεν είναι να φέρω άρον-άρον και όπως-όπως τον πελάτη, αλλά να τον κρατήσω, με συνέχεια, με σταθερή συνέχεια.

Η όποια διαφημιστική προβολή του προϊόντος, με σπατάλες χρημάτων που δεν υπάρχουν, έρχεται σε δευτερεύουσα μοίρα.

Εξάλλου στην συγκεκριμένη περίπτωση η πιο ¨ζωντανή¨ προβολή του προϊόντος, είναι ο Ιδιος, ο ικανοποιημένος πελάτης Του.

Δυστυχώς η Κρήτη και γενικότερα η Ελλάδα αυτή την στιγμή σαν Brand name δεν πουλάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails