Η Κρήτη θεωρείται η πιο ενδιαφέρουσα, από γαστρονομικής άποψης, περιοχή της Ελλάδας και σύμφωνα με μελέτη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων που παρουσιάστηκε στην Αθήνα, με 400.000 ευρώ επένδυση σε ενέργειες μάρκετινγκ, η γαστρονομία τα επόμενα 5 χρόνια μπορεί να γίνει ένας από τους κύριους λόγους επιλογής της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ένταξη της γαστρονομίας στο χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού και η πλήρης απασχόληση μιας ομάδας επαγγελματιών. Αν αυτό δεν καταστεί σύντομα δυνατό σε επίπεδο υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, ο ΣΕΤΕ προτίθεται να διερευνήσει την υλοποίηση του σχεδίου αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα.
Αυτά είναι τα κύρια μηνύματα της μελέτης: «H Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» που παρουσιάστηκε. Η μελέτη αποτελεί μια ακόμη πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ για την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων της χώρας μας....Οπως τονίστηκε η γαστρονομία υπεισέρχεται με διττό τρόπο στη συζήτηση για τον τουρισμό καθώς αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία για όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες και ταυτόχρονα αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για ειδικού ενδιαφέροντος τουρίστες. Κοινή παραδοχή είναι το γεγονός ότι στις τουριστικές περιοχές υπάρχει έλλειμμα ποιότητας και εντοπιότητας στην κουζίνα εστιατορίων και καταλυμάτων ενώ ελάχιστοι είναι οι εστιάτορες και ξενοδόχοι που νιώθουν πρεσβευτές της τοπικής γαστρονομίας.
Τέλος αναγκαία είναι μετεξέλιξη του ΕΟΤ σε έναν αμιγώς οργανισμό μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού προκειμένου και η γαστρονομία ως τουριστικό προϊόν να μπορέσει να προωθηθεί.
2 σχόλια:
Μακάρι να το εκμεταλλευτούμε, ώστε να αναπτυχθεί περισσότερο και ο χειμερινός τουρισμός.
Καλησπέρα συνονόματε!
Ποιός χειμερινός???...εδώ χάσαμε τον καλοκαιρινό!!!:)
Δημοσίευση σχολίου