Τα ποσοστά μη-αποδοχής των μέτρων είναι εντυπωσιακά με δεδομένο το μπαράζ προπαγάνδας των ΜΜΕ.
Πανελλαδική τηλεφωνική έρευνα, σε δείγμα 530 ατόμων, ηλικίας 18 ετών και άνω, 02-03/03/2009. Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Παρουσιάστηκε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.
http://www.publicissue.gr/1419/nea-metra/
Παρουσιάστηκε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.
http://www.publicissue.gr/1419/nea-metra/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου