Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Ο Ιησούς της Μαγδαληνής.


Κυβερνουσαλήμ, άσωτο έτος 2010 . Μ. Σάββατο ώρα 23,30.
Η κουστωδία είναι έτοιμη να αναχωρήσει για το ναό. Εφοδιασμένη με κεριά, ντυμένη με την Άρτα και τα Γιάννενα.
Εγώ για άλλη μια χρονιά απέχω από το πανηγύρι. Είμαι μόνη στο δωμάτιο μου κι αφού έχω ακούσει τις γνωστές πια νουθεσίες για τη στάση ζωής μου, χαλαρώνω .
Έχω σβήσει τα φώτα κι ακούω iraklio web radio. (Τις ευχές και τα σέβη μου για την μουσική σας, λεβέντες μου…) Καπνίζω. Ο καπνός κάνει κυκλάκια στο φως των κεριών, μια διακοπή στη μουσική και ακούω τη φωνή…
-Μαγδαληνή! Αναστήθηκα Μαγδαληνή, γιατί δεν πήγες?…..
-Εσύ αναστήθηκες αλλά εγώ πεθαίνω μέρα με την ημέρα. Τι θες? ποιος είσαι?
-Δεν αισχύνεσαι αμαρτωλή να ρωτάς ποιος είμαι εγώ που Αναστήθηκα?
Είμαι ο Ιησούς.
-Σιγά μην είσαι κι ο Καραγκούνης! Ο Ιησούς είναι ο Υιός του πάνσοφου, δεν θα έκανε τέτοια βλακεία…
-Γιατί το λες αυτό? Θα ήταν βλακεία δλδ το να αναστηθώ?
-Άσκοπο θα ήταν, κι αν ....ήσουν εκείνος θα το ήξερες.
-Θες δλδ να πεις ότι δεν αναστήθηκε ο Ιησούς?
-Ο Ιησούς πήγε και αυτοκτόνησε , όπως κι ο Σωκράτης, ο ένας με κώνειο, ο άλλος με σταυρικό θάνατο. Κι οι δυο τους βαρέθηκαν και σιχάθηκαν τον όχλο. Σιγά μην αναστήθηκε!
-Μην βλασφημάς Μαγδαληνή, δεν αυτοκτόνησε ο Ιησούς, θυσιάστηκε για τις αμαρτίες μας.
-Εσύ βλασφημάς , που λες ότι θυσιάστηκε τζάμπα. Αποκλείεται να μην ήξερε με τι είχε να κάνει. Η ράτσα μας είναι γνωστό ότι είναι άσωτη. Βαρέθηκε σου λέω, σιχάθηκε τη βλακεία μας. Την κουτοπονηριά μας…..
Αλλά και να αναστήθηκε όπως ισχυρίζεσαι, που είναι ?
-Θα πέσει φωτιά να σε κάψει! άπιστε Θωμά. Ο Ιησούς είναι παντού γύρω σου.
-Αυτό το πράγμα γύρω μου, δεν είναι ο Ιησούς, στο υπογράφω!
Γύρω μου είναι ο Όλι και η Ευρώπη όλη. Γύρω μου είναι η λαμογιά, η κακομοιριά, η Τζούλια, ο Ψινάκης , ο Μπόμπολας, ο Ρουβάς και το Ντουμπάι…
Δεν είναι αυτά ο Ιησούς…(εκτός κι άλλαξε γνώμη αφού πέθανε και είπε κωλοπαίδια θα σας σαμπανίσω τώρα….)
-Δεν μπορώ να σε καταλάβω, είσαι Χριστιανή ή όχι. Πιστεύεις στον Ιησού ή όχι?
-Πιστεύω στον δικό μου Ιησού.
Ο Ιησούς της Μαγδαληνής, είναι ένας ηγέτης, μια χαρισματική προσωπικότητα που θέλησε, όπως ίσως κάποτε ο άλλος ηγέτης του Εβραϊκού λαού, ο Μωυσής, να βοηθήσει τους συνανθρώπους του. Ένας άλλος Σωκράτης, ένας Προμηθέας…
Εκτός και μου πεις πως κι αυτοί αναστήθηκαν , γιατί κι αυτοί θυσιάστηκαν για τους συνανθρώπους τους, για μας τους Έλληνες.
-Μη βλασφημάς σου λέω, ο Προμηθέας και ο Σωκράτης ήταν άνθρωποι, ενώ ο Ιησούς υιός θεού.
-Άνθρωπος ήτανε κι αυτός και λέγε ότι θέλεις! Αν ήταν υιός θεού, αν είχε τη δύναμη να επέμβει, δεν θα υπήρχε Πάπας, Αρχιεπίσκοπος, θα είχε καεί το <Αγιο> όρος , η μονή Βατοπαιδίου δεν θα υπήρχαν Παπαρούπες, σκάνδαλα με στρινγκ στις μονές. Δεν θα υπήρχε εκκλησία καθόλου.
Θα τους έπαιρνε το φραντσάιζ ο Ύψιστος!
Θα τους μετονόμαζε σε < εκ ληστεία> και θα τους πούλαγε στον Κόκκαλη.

Όχι , δεν αναστήθηκε ο Ιησούς αγαπημένε μου Ιωσήφ…
Εσύ όμως, αφού βιάστηκες να στοιχηματίσεις, ότι δεν θα μοιραζόμουν τις πλατινέ ιδέες μου με τους γνωστούς μου αγνώστους….
ετοιμάσου…

υ.σ.
η ιστορία δεν έχει γραφτεί, για να σας πείσει για κάτι, για να θίξει την πίστη κάποιου,δεν προωθεί συμφέροντα.
Είναι απόρροια της διαμάχης μου με τον Ιωσήφ που κοπανιέται ότι ο οξυζενές (!) μ έχει ξανθύνει εντελώς.
Σέβομαι την πίστη των άλλων, ότι κι αν πιστεύουν, λαμβάνουν δύναμη από εκεί.
Ορθόδοξος θες να είσαι και να προσκυνάς εικόνες από ξύλο και χρυσό σαν άλλος ειδωλολάτρης? Κάνε το! Θες να είσαι ορθόδοξος και να γαμοσταυρίζεις ολημερίς?
Θες να νηστεύεις το κρέας και να πίνεις αλκοόλ και να καπνίζεις? Κάνε το κι αυτό…
Εγώ μπορώ να μην έχω θρησκευτικό ταμπελάκι? Μπορώ να μην είμαι Ορθόδοξη ή Καθολική? Μπορώ να μην είμαι Μουσουλμάνα, Βουδίστρια , Παγανίστρια , Σατανίστρια, Δωδεκάθεη…
Μπορώ να μείνω Μαγδαληνή?

Καλή προσαρμογή και υπομονή αδέλφια, χάνουμε και την Πρωτομαγιά , καλό Αύγουστο τώρα. Για μας στην αγορά, αρχίζει τώρα η Μεγάαααλη… όχι Εβδομάδα, αλλά η μεγάλη έξοδο των Εβραίων για τη γη της επιταγίας…
Αν σκάσει άλλη μια….( καπνίζω κίτρινο old holborn) σας αναμένω στο κελί .
έχω κάνει κράτηση στο 33, να είμαι μαζί με τον Καπετανάκη…..
Από: http://foibi-tismagdalinis.blogspot.com/2010/04/blog-post_06.html
Μέσω: iraklio web radio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails