Κυριακή 23 Μαΐου 2010

καλά που μου είπατε τι είμαι γιατί είχα υπαρξιακές ανησυχίες... "BANK RUN"!




Εάν έχεις βαρεθεί να ακούς για 35 χρόνια το ΠΑΣΟΚ να κατηγορεί την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να κατηγορεί το ΠΑΣΟΚ για τα προβλήματα της Ελλάδος:

Δεν φταιει ούτε το ΠΑΣΟΚ ούτε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... ο μπάρμπας μου ο Μήτσος φταιει... αυτός κυβερνούσε την Ελλάδα 35 χρόνια και έκανε ρουσφέτια στους ψηφοφόρους του και στους χρηματοδότες του, που τον ενίσχυαν οικονομικά για να εκλεγεί και να επανεκλεγεί, ώστε να μπορούν αυτοί να τα κονομάνε σαν προμηθευτές του δημόσιου...
Ο μπάρμπας μου ο Μήτσος αγόραζε εξοπλισμούς που η Ελλάδα δεν χρειάζεται, απλά για να πάρει αυτός την μίζα του...
Ο μπάρμπας μου ο Μήτσος δημιούργησε το διεφθαρμένο κράτος, στο οποίο οι έλληνες δεν έχουν καμμία εμπιστοσύνη και γι αυτό φοροδιαφεύγουν.
Ο μπάρμπας μου ο Μήτσος καταχρέωσε την Ελλάδα για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του διεθνούς τραπεζικού συστήματος.
Δες το video για να δεις πως θα στείλεις τον μπάρμπα μου τον Μήτσο για ψάρεμα....
Εάν έχεις επίσης βαρεθεί 35 χρόνια να ακούς τους αριστερούς στην Βουλή να μαίνονται κατά του κεφαλαίου, την στιγμή που ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πως μπορούν να το ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΟΥΝ νόμιμα και συνταγματικά ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΤΟ ΛΕΝΕ.
Εάν ήμουν εγώ στην θέση του Τσίπρα ή της Παπαρήγα θα μου έπαιρνε μια βδομάδα να στείλω το ΔΝΤ από εκεί που ήρθε... ΝΟΜΙΜΑ & ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ...
Αλλά δεν στο λένε γιατί και αυτοί υπηρέτες του διεθνούς τραπεζικού συστήματος είναι...

Γιατί εάν δεν ήταν και οι αριστεροί βουλευτές αφέντες σου, θα σου είχαν τουλάχιστον εξηγήσει τι σημαίνει «fractional reserve banking»....
fractional = εγώ ο τραπεζίτης σου δίνω κοπανιστό αέρα πρωθυπουργέ της Ελλάδος
reserve = και εσύ μου δίνεις για αντάλλαγμα
banking = τον ιδρώτα και τους κόπους των πολιτών σου

Δεν σου λένε την αλήθεια. Αντίθετα σε βγάζουν στον δρόμο για πορείες και απεργίες, όπου άθελα σας προσφέρετε κάλυμμα σε μια χούφτα ανεγκέφαλους κατευθυνόμενους πιτσιρικάδες που πετάνε μολότοφ και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους...
Και τους είναι δύσκολο να καταλάβουν ότι μετά θα βγουν οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης στα παράθυρα της τηλεόρασης και θα εστιάσουν την προσοχή τους στα επεισόδια και η οργή του λαού για τα διεφθαρμένα λαδωμένα ποντίκια με κοστούμι και γραβάτα θα περάσει όχι σε δεύτερη αλλά σε εκατοστή μοίρα.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά να βγαίνουν μετά και τα χριστιανικά ορθόδοξα φασιστοειδή της Βουλής να λένε ότι εγώ που ήμουν στον Άγνωστο Στρατιώτη και φώναζα κλέφτες κλέφτες είμαι αριστερός του ΠΑΜΕ και η Παπαρήγα να λέει ότι ήμουν φασίστας προβοκάτορας.
Μπράβο... καλά που μου είπατε τι είμαι γιατί είχα υπαρξιακές ανησυχίες...
arend1963
σχετική ενημέρωση από: Την 1η Ιουνίου κάνουμε... επανάσταση

3 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ο "Μπάρμπας μας ο Μήτσος"λοιπόν που τακανε μούσκεμα και ολοκληρωτικά φταίει για ΟΛΑ τα δεινά της χώρας μας τα τελευταία 35 χρόνια!...και ελπίζω νάχει κι αυτός όπως όλοι μας τις "υπαρξιακές του ανησυχίες"!
Κρίμα όμως γιατί και εμείς που "εκθρέψαμε" αυτό το ΣΥΣΤΗΜΑ της Μεγάλης Λέσχης των Πλουσίων της Γης, μήπως και δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών;;; Έτσι απλά προβληματίζομαι και καταλήγω ότι ΣΑΝ πιόνια του συστήματος αυτού λειτουργήσαμε δυστυχώς σε βάρος μας!!!Κατά τα άλλα συγχαρητήρια για την συγκεκριμένη και όχι μόνον ανάρτησή Σου αδερφέ μου, που λόγω υγείας δεν μπορώ να ανταποκριθώ όπως θα ήθελα.....

busy bee είπε...

Καλημέρα!
Να ευχηθώ μόνο περαστικά και καλή υγεία....τίποτα άλλο δεν μας έμεινε ...αν την χάσουμε και την υγειά μας...
ώρα καλή λοιπόν...

Γραφεας Πεζικου είπε...

Δυστυχώς αδερφέ τα πάντα σήμερα βοηθάνε και συνηγορούν να την χάσουμε την χιλιάκριβη ΥΓΕΙΑ μας,και Κυρίως με τα τερτίπια που αδίστακτα και εκδικητικά χρησιμοποιούν οι Βρικόλακες(Σοσιαλιστές) που μας Κυβερνάνε,δήθεν μέσω της τρόικας και πάντα με τις οδηγίες,της εντολές και προσταγές της "περίφημης"πλέον αυτής Λέσχης της οποίας τυγχάνουν τακτικά μέλη...."Αλί και τρις αλί και ώρα μας καλή γι'αυτό που επιτακτικά μας προσκαλεί κι οσονούπω θα μας υποδεχτεί με φτώχεια και λιμό σαν την βάρβαρη τη κατοχή!!!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails