Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

¨ Είμαι Παλαιστίνιος¨

Σηκώνεται η κάνη ανάμεσα στα κλαδιά του κόσμου
και σημαδεύει τις καρδιές μας, που περιμένουν
βήμα-βήμα στα βουνά του Λιβάνου
στάλα-στάλα το αίμα κόκκινο
στη βουτυρωμένη μας συνείδηση.

Αδελφέ μου,
τόση πετρώδη φύση
και τόσο πέτρινη ανταπόκριση
αρκετή για να σφίξεις πιο δυνατά τη σκανδάλη.

Θυμάμαι ,αδελφέ μου κείνο το τραγούδι
που τραγούδησες άρρυθμα
στη μέση της ελιάς
με πυρωμένα μάτια.

Τώρα να που σκοτώνεσαι
ανάμεσα σε τσουβάλια και παγούρια
....ανάμεσα σε κομμάτια καπνού
λίγο έξω από τα χωριά σου.

Κατεβάζω τα μάτια
με διακριτικότητα
και φωνάζω
με ηλεχτρικό αντίλαλο.

Είμαι Παλαιστίνιος
αγανάχτηση και εκδίκηση
ελπίδα λευτεριά και δίκιο.

Είμαι Παλαιστίνιος
ίχνη βημάτων στα βουνά του Λιβάνου
καρτερία και σκίρτημα στις μάνες των στρατοπέδων


Είμαι Παλαιστίνιος
λουλούδι φωτιάς στην καρδιά της ανατολικής Μεσογείου
σφαίρα λύτρωσης στην κομματιασμένη μου ύπαρξη.

Είμαι Παλαιστίνιος
μια πόρτα συνείδησης, μια σπίθα στην κοιλάδα
ζω στο χώμα και την πέτρα
για να χαράξω βαθιές χαρακιές πορείας
στις κουρασμένες ψυχές.

Είμαι Παλαιστίνιος
Που σέρνεται με το αυτόματο
μέχρι το σημείο θανάτου
για να σου θυμίζω δυό τρείς γραμμές στη ζωή σου
μέσα στις μητροπόλεις σου

Είμαι Παλαιστίνιος
μου πήραν τα χωράφια, μου σκότωσαν τα αδέλφια
μου μάτωσαν τη μάνα, μου έκλεισαν τους δρόμους

Είμαι Παλαιστίνιος
είμαι μια κοφτερή πράξη
στο πέλαγος της θεωρητικής σου ασάφειας
είμαι μια διευκρίνιση
στις σελίδες του μαρξισμού σου

Είμαι Παλαιστίνιος
μια θάλασσα που γλύφει τα βράχια σου
στα καλοφτιαγμένα σου δειλινά,
μια θάλασσα που χτυπά αλύπητα τα βράχια σου στις θολές σου μέρες
και στις αναποφάσιστες στιγμές σου.

Είμαι Παλαιστίνιος

Ετοιμάζομαι για μια καινούργια επιχείρηση αυτοκτονίας
Φόρεσα τη γνωστή ζώνη, φόρεσα τις σφαίρες και τις χειροβομβίδες
και του πατέρα μου την όψη κείνη τη νύχτα που προχωρούσε.

Μάλιστα , δε θα πεθάνουμε
Αλλά θα ξεριζώσουμε το θάνατο από τη γη μας.
http://fantasou.blogspot.com/2010/05/blog-post_31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails