Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

3000 μέρες... ένας ΝΕΟμετανάστης μας γράφει.

Δεκαεπτά μήνες Ολλανδία. Ένας μικρός απολογισμός και απαντήσεις προς τους φίλους.


Σε μερικές μέρες κλείνω πλέον 17 μήνες στη μακρινή Ολλανδία. Δεν είναι αρκετά πολλοί, ώστε να πω με βεβαιότητα ότι έχω μάθει αυτήν τη χώρα, αλλά ούτε και λίγοι για να ισχυριστώ ότι δεν έχω αντιληφθεί την ιδιότυπη φυσιογνωμία της.


Έφυγα από την Ελλάδα καταμεσής της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης με σκοπό να αποφύγω μια πολύ χειρότερη κρίση, την επερχόμενη ελληνική κρίση. Στα μάτια μου ήταν ολοφάνερο ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καθόλου καλά και κανείς δεν φαινόταν να βοηθούσε την κατάσταση. Από το να απελπιστώ ολότελα, είπα να δοκιμάσω την τύχη μου και να φύγω στο εξωτερικό. Πολλοί οι λόγοι. Από την ελπίδα που σου δίνει το άγνωστο για καλύτερες προοπτικές στη ζωή σου, μέχρι τις ρεαλιστικές εμπειρίες ανθρώπων που ήδη βρίσκονταν και ζούσαν εκεί.

Βρέθηκα στο εξωτερικό, έψαξα σπίτι και εργασία, εγκλιματίστηκα στην Ολλανδία και αυτήν τη στιγμή νοιώθω την ανάγκη να κάνω έναν μικρό απολογισμό για όλα αυτά που σκεφτόμουν πριν φύγω, που είδα και έζησα και που νομίζω ότι είναι σημαντικά να σκεφτώ για το μέλλον. Ακόμα περισσότερο, νοιώθω την ανάγκη να απαντήσω σε κάποια email που ακόμα δεν έχω απαντήσει και να δώσω κάποιες απαντήσεις σε όλους τους συνανθρώπους μας που ψάχνουν και αυτοί μια ευκαιρία να φύγουν από την Ελλάδα και να έρθουν στο εξωτερικό...."
Δείτε και διαβάστε την συνέχεια εδώ: http://3000meres.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails