Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΕΝΑΝΤΙΟΝ... όπως λέμε "κατά".

ΕΝΑΝΤΙΟΝ

«Είμαι εναντίον κάθε τιμητικής διάκρισης
απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Δεν υπάρχει πιο χυδαία φιλοδοξία
από να θέλουμε να ξεχωρίζουμε
αυτό το απαίσιο «υπείροχον έμμεναι» άλλων,
που μας άφησαν οι αρχαίοι.
Είμαι εναντίον των βραβείων,
γιατί μειώνουν την αξιοπρέπεια των ανθρώπων.
Βραβεύω σημαίνει, αναγνωρίζω την αξία κάποιων κατωτέρων μου,
και κάποτε θα πρέπει να απαλλαγούμε από την συγκατάβαση των μεγάλων.
Παίρνω βραβείο σημαίνει,
παραδέχομαι πνευματικά αφεντικά,
και κάποτε θα πρέπει να διώξουμε τα αφεντικά από την ζωή μας.
Είμαι εναντίον των χρηματικών επιχορηγήσεων.
Σιχαίνομαι τους φτωχοπρόδρομους που απλώνουν το χέρι τους για παραδάκι.
Οι χορηγίες, μεγαλώνουν την μανία μας για διακρίσεις και την δίψα μας για λεφτά.
Ξεπουλάνε την ατομική ανεξαρτησία μας....… Είμαι εναντίον των εφημερίδων,
χαντακώνουν αξίες, ανεβάζουν μηδαμινότητες, προβάλουν ημετέρους,
αποσιωπούν τους απροσκύνητους
είμαι εναντίον των κλικών.
Προωθούν τους δικούς τους, όλους τους άλλους τους θάβουν,
όποιοι δεν τους παραδέχονται καρατομούνται.
Κυριαρχούν οι γλύφτιδες και οι τσουτσέδες.
Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι το μέλλον ανήκει στα σκουπίδια.
Είμαι εναντίων των κουλτουριάρηδων.
Όλα τα αμφισβητούν, εκτός από τις τρίχες τους.
Τους έχω μάθει καλά.
χαλούν τον κόσμο με την κριτική τους.
Όλους τους βγάζουν σκάρτους και πουλημένους.
Και μόλις πάρουν το πτυχίο, αμέσως διορίζονται στο υπουργείο.
Από παντού βυζαίνουν.
Και ο ιδεαλισμός του ξεφουσκώνει, μέσα στα βολέματα του κατεστημένου.
Είμαι εναντίων κάθε ιδεολογίας.
Σε οποιαδήποτε απόχρωση και αν μας την πασάρουν.
Όσο πιο γοητευτικές και προοδευτικές είναι οι ιδέες,
τόσο πιο τιποτένια ανθρωπάκια κρύβονται από πίσω τους….»

Ντ. Χριστιανόπουλος

Είμαι εναντίον σε κάθε βραβευμένο από την Werkstatt Deutschland πορδηπουργό, που δεν κάθεται σταυροπόδι μην τυχόν και συνθλίψει τον εγκέφαλο.
Είμαι εναντίον των υπουργών οικονομικών, οι οποίοι άλλαξαν 40 τζάμια μέχρι να καταλάβουν ότι φορούσαν σπασμένα γυαλιά.
Είμαι εναντίον της χώρας μου.
Κάτω η Κίνα.
Από: http://tiktos.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails