Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

“Το υπόλοιπο του λογαριασμού σας σε: σπέρμα, είναι: μηδέν”!

Το post που ακολουθεί είναι αναδημοσίευση από:
ακυβέρνητες πολιτείες!
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!!!!
Νόμοι και προτάσεις της Ελληνικής Πολιτείας
"Ξύπνησα το πρωί ορεξάτος και ξεκούραστος για να φτιάξω έναν καφέ και να ετοιμαστώ να κάνω… οτι κάνω το πρωί τελος πάντων, αφου πιώ τον καφέ μου….
Ανοιξα το ραδιόφωνο να ακούσω καμμιά είδηση, κανα τραγούδι και μπααααααααμ….τα νέα με χτύπησαν εντελώς απροσδόκητα.
Απο τις ειδήσεις έμαθα πως με λήστεψαν !
Με κατέστρεψαν !
Είχα κι εγω ενα κάτι τις εκει χάμω, για τα γεράματά μου σέ εναν τραπεζικό λογαριασμό, που δεν τον είχα ακουμπήσει εδω και χρόνια (γιατί ξέρετε πως είναι αμα αρχίσεις να βάζεις χέρι στους λογαρισασμούς…τσιμπάς απο εδώ, τσιμπάς απο εκεί…δεν μένει τίποτα).
Η κυβέρνηση αποφάσισε να απορροφήσει λέει τις καταθέσεις εκείνων των τραπεζικών λογαριασμών στους οποίους δεν σημειώθηκε κίνηση τα 5 τελευταία χρόνια.
Κ Α Τ Α Ρ Α !!!!
Πήρα τηλέφωνο και έμαθα την πικρή αλήθεια…δεν είχε μείνει τίποτα, το κράτος τα απορρόφησε όλα !!! Μου τό’παν ξεκάθαρα όταν τους τηλεφώνησα (ξέρετε…”αν θέλετε ελληνικά πατήστε το 1, αν θέλετε να δηλώσετε απώλεια πατήστε 2…κλπ κλπ) και η ηχογραφημένη φωνή μου είπε: “Το υπόλοιπο του λογαριασμού σας σε: σπέρμα, είναι: μηδέν”.
Κ Α Ν Α Γ Ι Ε Σ !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails