Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Επαγγελματικός προσανατολισμός προ...εκλογών.

ΓΙΟΣ: Πατέρα αποφάσισα να γίνω πολιτικός.
ΠΑΤΕΡΑΣ: Πολιτικός; Δε μου λες, λεβέντη μου, εγώ ή κάνας θείος μοιάζουμε για πολιτικοί;
ΓΙΟΣ: Όχι, πατέρα.
ΠΑΤΕΡΑΣ: Είσαι από πλούσια οικογένεια;
ΓΙΟΣ: Όχι πατέρα.
ΠΑΤΕΡΑΣ: Μπας κι έκανες κανέναν πλούσιο γάμο;
ΓΙΟΣ: Όχι πατέρα!
ΠΑΤΕΡΑΣ: Έχεις μήπως πλούσιους φίλους ή κάνα μπήχτη να στα σκάνε στην προεκλογική σου καμπάνια;
ΓΙΟΣ: Όχι, πατέρα.
ΠΑΤΕΡΑΣ: Είσαι ποδοσφαιριστής; Είσαι ηθοποιός σαπουνόπερας; Είσαι μοντέλο; Είσαι τραγουδιστής; Είσαι δημοσιογράφος της τηλεόρασης;
ΓΙΟΣ: Όχι πατέρα.
ΠΑΤΕΡΑΣ: Τότε, παλικάρι μου, έχεις το απαραίτητο προσόν να γίνεις πολιτικός. Είσαι ηλίθιος.
ΓΙΟΣ: Μα τι λες τώρα, ρε πατέρα;
ΠΑΤΕΡΑΣ: Μη φοβάσαι παιδί μου, δε θα δεν θα γίνεις ένας ηλίθιος πολιτικός. Ένας απλός ηλίθιος θα μείνεις. Άμα βγεις εσύ βουλευτής, εγώ θα κάνω τον καουμπόη. Κι εσύ θα κάνεις το άλογο.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails