Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

Οδική ασφάλεια- συμπεριφορά και ελληνικοί δρόμοι.

Τουλάχιστον 1.500 νεκροί από τροχαία δυστυχήματα καταγράφηκαν το 2008 στην Ελλάδα, όταν ο στόχος για το 2010 είναι να μην ξεπεραστεί ο αριθμός των 1.000. Την ίδια ώρα, 8.000 χιλιόμετρα εθνικών δρόμων στη χώρα στερούνται μεσαίου στηθαίου ασφαλείας, με αποτέλεσμα να συμβαίνουν συχνά θανατηφόρες μετωπικές συγκρούσεις.

Με κεντρικό σύνθημα «Για να κάνουμε τους ελληνικούς δρόμους ασφαλέστερους, να σώσουμε ζωές», το Τεχνικό Επιμελητήριο και το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας παρέθεσαν στοιχεία και κατέθεσαν προτάσεις, ανάμεσα στις οποίες η συγκρότηση Ειδικής Γραμματείας Οδικής Ασφάλειας, η οριστική αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης στις περιπτώσεις επανάληψης σοβαρών παραβάσεων και η εφαρμογή νέων ορίων ταχύτητας.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν επιτύχει τους στόχους τους, το στρατηγικό πρόγραμμα της Ελλάδας για τη μείωση των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα παρουσιάζει ποσοστό αποτυχίας άνω του 50%. Για τη συντήρηση των οδοστρωμάτων ανά την επικράτεια απαιτούνται άμεσα 270 εκατομμύρια ευρώ.

«Τα όρια ταχύτητας σε σημαντικούς δρόμους, όπως η Εγνατία και η «σκοτώστρα» Αντιρρίου – Ιωαννίνων, έχουν τεθεί χωρίς μελέτη, όπως προβλέπουν οι νόμοι. Δεν υπάρχει ενημέρωση για την Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Την παράλειψη έχουν εντοπίσει ορισμένοι δικηγόροι και έτσι τα δικαστήρια αθωώνουν τους παραβάτες οδηγούς!», δηλώνει ο εκπρόσωπος του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, Αντώνης Καστής.
Πηγές: Έθνος, Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails