Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

"Τα μαυροφάσουλα".


Πρωθυπουργέ μου ζητάς από εμένα συναίνεση;
Είχα υποψιαστεί όταν έλεγες ότι ξέρεις που είναι τα λεφτά εμένα εννοούσες, αλλά κράταγα μιά πισινή.
Ζητάς συναίνεση από μένα που όταν κάνω φορολογική δήλωση με θεωρείς ευθύς εξαρχής κλέφτη;
Εγώ να συναινέσω, πρωθυπουργέ μου; Η μόνη σχέση που έχω με τη siemens είναι το πλυντήριο που κληρονόμησα από τον πατέρα μου, μοντέλο του 1981(αυτή η μπουγάδα κρατάει χρόνια). Εγώ που έδινα τις εισφορές μου στο ΙΚΑ από τα 16 μου και τώρα στα 40 κόβω το ΤΕΒΕ για να πληρώσω το ΙΚΑ των δύο συνεργατών μου;
Που το μόνο μαύρο χρήμα που έχω διανείμει είναι τα φασόλια που ποντάρω κάθε παραμονή πρωτοχρονιάς παίζοντας «21» με τους φίλου; «Μαύρα» τα φασόλια, δε λέω, τα φύτεψα, τα πότισα και τα μάζεψα τα καλοκαίρια που οι διακοπές μου είναι μόνο στο χωριό. Γι΄αυτά τιμολόγια δεν έχω κόψει...Θυμάστε πρωθυπουργέ μου μιά θητεία σας ως υπουργός Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων που γέμισαν τα κυλικεία με γιαουρτάκια; έ; Θυμάστε τις κακές γλώσσες που έλεγαν ότι κάτι σακούλες με λεφτά έκαναν βόλτες από τις γαλακτοβιομηχανίες προς το υπουργείο;
Από μένα ζητάς συναίνεση; Που δεν ξέρω να χορεύω ζεϊμπέκικο και λέω όχι στο σχέδιο Ανάν;
Από εμένα που παίρνω το τίποτα και το κάνω κάτι σε αντίθεση με εσάς που παίρνεται το κάτι και το κάνετε τίποτα;
Από μένα το ζητάς, τη στιγμή που οι μισοί στην κυβέρνησή σου είναι η προσωποποίηση της διαφθοράς;
Εσύ, πρωθυπουργέ μου, δεν είπες προεκλογικά ότι δεν θα πειράξεις τα χαμηλά στρώματα;
Διότι πρωθυπουργέ μου τα χαμηλά στρώματα είναι ο αερόσακος μεταξύ των πεινασμένων και αυτών που προστατεύετε και οδήγησαν τη χώρα σε αυτό το χάλι.

«Έμαθες τα νέα πατέρα; Τι έπαθε ο Μπερλουσκόνι;»
tiktos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails