Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Γκέτο οι φίλοι μου


Ο Μπάμπης Στόκας, η φωνή των Πυξ Λαξ, της μεγαλύτερης ελληνικής μπάντας, δίνει στο πολυαναμενόμενο και ολοκαίνουριο cd του τον τίτλο «Βόλτα».

Οι Μάνος Ελευθερίου, Ισαάκ Σούσης, Μάνια Παπαδημητρίου, Κώστας Λειβαδάς, Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Αγαθή Δημητρούκα και Αλέξανδρος Στεφόπουλος είναι οι σπουδαίοι και αξιόλογοι καλλιτέχνες που χαρίζουν είτε τις συνθέσεις είτε τους στίχους τους στον Μπάμπη Στόκα.

Κυκλοφορεί με την υποστήριξη του Μελωδία 99.2

ΣΤΙΧΟΙ:
Του φθινοπώρου τα φύλλα είν' οι φίλοι μου
πέφτουνε χωρίς θυμό στο δικό τους τον γκρεμό
γκέτο οι φίλοι μου.

Του φθινοπώρου το γκρίζο μες στη φλέβα μου
σαν τοπίο σιωπηλό, πίνακας από πηλό
γκέτο η τρέλα μου.

Του φθινοπώρου το δάκρυ τρώει τη δίψα μου
αεράκι ερωτικό, νεογέννητο μωρό
τρώει την ψίχα μου.

2 σχόλια:

Bitch είπε...

Very masculine voice. Αλλα και λιγο sad.

mantinada είπε...

Υπέροχο κομμάτι και οι στίχοι του Στεφόπουλου μοναδικοί!!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails