Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

"Τα πόδια μου είχαν ρίζες,...ήταν δέντρα"!!

- Όλοι ψάχνουμε ένα ταξίδι, το ταξίδι της ζωής μας.
-Έχω γυρίσει τον μισό πλανήτη αλλά δεν έχω κάνει ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.
- Φύγε…
- Φεύγοντας τα χάνω όλα.
- Όχι, αν γυρίσεις.
- Σου λέω να φύγω και να μη γυρίσω.

Όπως λέει και το τραγούδι «Δεν έκανα ταξίδια μακρινά,
τα πόδια μου είχαν ρίζες, ήταν δέντρα…»
- Δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις τελικά…
- Σ’ το είπα. Κυνηγάω τα φαντάσματα του παρελθόντος,
ζητάω να ζωντανέψω την εφηβεία μου,
να ξανακάνω όσα έκανα την εποχή που δεν υπήρχε «πρέπει».
Και να κάνω και δυο τρία πραγματάκια που δεν πρόλαβα.

5 σχόλια:

EVISSA είπε...

τα ταξίδια τα μοναχικά ποιοσ δεν λαχτάρησε όταν ρίζωσαν τα πόδια του ,το δύσκολο ήταν πάντα μια πρόκληση για να ξεριζώνει την πλήξη μας και να επαναπροσδιορίζει τα όρια .το μπρόσ πίσω μια κούθνια που μας αποκοίμιζε
καλά ταξίδια

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Καλοτάξιδος, λοιπόν!

Δήμητρα είπε...

To ταξίδι της μνήμης και του νόστου μας...Και γω το σχεδιάζω χρόνια τώρα...Καλησπέρα είπα;;

Κωνσταντίνος Σύρμος είπε...

Τα "πρέπει" είναι η πιο άγρια φυλακή... που ελάχιστοι δεν εκτίουν ισόβια...

σου εύχομαι να αποδράσεις!

busy bee είπε...

Την καλημέρα μου σε όλους!
Ταξίδια μοναχικά....
Ταξίδια του νόστου....
Αποδράσεις...
Ωρα καλή λοιπόν...και αέρα στα "πανιά" μας!!

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails