Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Σύντροφε Παπανδρέου δεν έχω να πληρώσω τα λαμόγια...


... που μας ξεπαράδιασαν και τα πήραν όλα από τον λαό.

Σύντροφε Παπανδρέου
Έχω ένα αυτοκίνητο 1400 cc του 1993. Το αγόρασα τον Γενάρη του 2009 , 1000 ευρώ γιατί αυτές ήταν και οι δυνατότητες μου. Μέχρι τώρα τα χιλ/τρα που έκανα ήταν 2.500. Τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 200 περίπου ευρώ. Σήμερα έρχεται η Κυβέρνηση και μου ζητά να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 350 ευρώ. Και ο λόγος είναι ότι επειδή είναι παλιό το αυτοκίνητο ρυπαίνει (δηλαδή αν πληρώσω παραπάνω τέλη κυκλοφορίας δεν θα ρυπαίνει;).

Αυτή είναι η λογική της φοροεισπρακτικής Κυβερνητικής Δεξιάς και Σοσιαλιστικής "ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ"; Το αυτοκίνητο αυτό πέρασε από ΚΤΕΟ και έχει πιστοποιητικό ότι πληρεί τούς όρους και μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς να ρυπαίνει. Βέβαια έχει δίκιο η κυβέρνηση.

Λεβέντη μου Προθυπουργέ (με την ψήφο μου σε έβγαλα) ωρυόσουν και φώναζες "που πήγαν τα λεφτά". Τα βρήκες όμως αμέσως . Τα πήραν όσοι έχουν παλιά αυτοκίνητα και γιαυτό τους τα ζητάς πίσω. Την πληροφόρηση τη πήρες από τον Σουφλιά ο οποίος το 2005 τα διόδια Θεσσαλονίκη- Κατερίνη τα αύξησε από 1,4 ευρώ σε 2 ευρώ. Σού το σφύριξε ο Σουφλιάς.

Πρόσεξε ορέ κλεφτόπουλο, οι... γιωταχήδες είναι απατεώνες. Αυτοί πήραν τις μίζες και είμαστε σ' αυτό το οικονομικό χάλι.Ψάχνω ο βλάκας τις τσέπες μου,...μαλώνω με την γυναίκα μου. Που πήγαν τα λεφτά από τις μίζες που πήρα. Δεν βρίσκω ούτε ένα ευρώ. Και εγώ ο φτωχός ψάχνω την ψήφο μου και αναρωτιέμαι μήπως αντικατέστησα τους απατεώνες με άλλους απατεώνες.. Το συμπέρασμα είναι ότι αυτό συνέβη. Και το ερώτημα μου είναι ποιος Σοσιαλιστής Υπουργός η Πρωθυπουργός με ούμπαλα θα βγει και θα μου δώσει μιαν λογική και αντρίκια εξήγηση γιατί θα πρέπει να πληρώσω 80% επιπλέον στα τέλη κυκλοφορίας .

Μου είναι πολύ βαρύ να πληρώσω τις μίζες του Τσουκάτου, του Χριστοφοράκου, της μονής Βατοπεδίου, τις μίζες από τις προμήθειες κάθε είδους, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΞΕΠΑΡΑΔΙΑΣΑΝ, ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

Και βέβαια την ευθύνη για την εξήγηση την έχεις εσύ, απέναντι των ψηφοφόρων σου. Πες τους Βουλευτές της Θεσσαλονίκης να κάνουν μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη και στα πέριξ και να δουν αν υπάρχει ένας δρόμος έστω 500 μέτρων που να είναι ασφαλής για αυτοκίνητα και περισσότερο για δίκυκλα Έχουν κάνει ποτέ μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη να δουν το χάλι της. Δεν νομίζω να γνωρίζουν κατά που πέφτει η Μοναστηρίου, η Γιαννιτσών, η 28ης Οκτωβρίου, η Γρηγορίου Λαμπράκη, η Εθνικής Αμύνης και μιλάω γι αυτές τις οδούς γιατί σε αυτές κινούμαι.

Όταν πηγαίνεις σε ένα σούπερ μάρκετ ψωνίζεις προϊόντα, σου κάνουν λογαριασμό και πληρώνεις την αξία. Εγώ για ποια ανταπόδοση πληρώνω με τα τέλη κυκλοφορίας και τούς φόρους;
Πες μου γαμώ το χαΐρι μου.
Είμαι εξοργισμένος.
Τα παίρνετε και δεν δίνετε τίποτα.

Με καθόλου εκτίμηση.
Ένας αηδιασμένος ψηφοφόρος.
ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!

Αναγνώστης
apneagr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share |

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails